hoeveel bekers heb je staan???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 18:01

Ik weet niet hoeveel het er zijn. Ze staan allemaal in mijn oude kamer op een plank over de hele lengte van de muur. Iets van 3,5 meter en die staat helemaal vol.

Ik weet nog wel dat ik het ooit eens moest opruimen/afstoffen van mijn moeder en dat ik toen bij elke beker nog kon benoemen waar en met welke pony ik hem gehaald had.

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 18:03

ik heb er maar 1 ......voor de verzorging en omgaan met mijn pony !! eerste prijs !! vedder heb ik nog 6 rozetten !!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 18:04

Ik heb 6 bekers, van onderlinge manegewedstrijden.

2x 1e plaats
4x 3e plaats

Ik heb ook 1 medaille en dan nog rozetten.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:11

he hallo
ik heb er nog niet zo heel veel wel bijna allemaal de eerste plaats, kan ik er wat aan doen dat ik de laatste tijd bijna altijd win Haha!
ik heb nu 5 officiele wedstrijden gereden dat zijn 10 proefjes en 10 bekers ben maar 1x tweede geweest dus 9 keer de eerste prijs ook heb ik bekers van onderlingen wedstrijden ik heb zelfs een aanmoedigingsprijs Haha! die keer ben ik dus 2 keer in 1 proef eraf gedonderd en kon ik naar het ziekenhuis vandaar
rozetten weet ik niet
o'ja ik heb een hele grote beker gekregen toen ik de B-cup won
groetjes

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:05

ik heb 2 bekers en een stuk of 25 rosetten, allemaal met Jos gewonnen Party!!

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:12

Ik heb geen een rozet Huilen Huilen kan er duz niet over mee praten Lips are sealed Lips are sealed Wamt ik ben niet zo`n wedstrijdpikkie die moet presteren presteren en trainen en winnen blablabla Slapen
Kheb met 1 onderlinge wedstrijd meegedaan in de paardentijd, had ik nog maar 2 gewone lessen gehad en kwas niet eens laatste Haha! Haha! Maarre tja, in juni voor een keer maar weer 1, om extra op me lieveling te rijden Cool Cool

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 22:09

Desiree schreef:
52?!?!? Gatver! DAT moet je allemaal bijhouden en afstoffen! Ieks! inderdaad liever geld ja.

gnagna ik heb een moeder Schijnheilig nee zo 2 keer per jaar maak ik ze helemaal schoon en daar moet ik ii een halve dag voor uitrekken maar op zich is dat best leuk.
Er komen dan zoveel herinneringen boven.Onder elke beker heb ik een sticker geplakt met welke pony etc ik 'm gehaald heb..*zwijmel* haha.
das denk ik ook de reden dat ik ze nooit weg heb kunnen doen.
heb ook alle rozetten nog en een handje met van die bordjes etc wat je wel eens krijgt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 15:47

met mijn bekers ga ik dik over de 150. maar ja is ook niet zo gek als je met je 6de voor de eerste keer op concours gaat!! vnaf mijn 10 tot mijn 16de reed ik 2 of 3 pony's tegelijk op concours. en in het C/m en het C/z was de concurentie nou niet echt heel erg groot!!!

bij de paarden heb ik niet zo heel veel bekers gewonnen ik den keen 25 van de 150 maar ik heb toch liever wat centjes!!

ook heb ik 8 medailles van de NKB kampioenschappen. 2x brons 4x zilver en 2x goud.

mijn strikken?? die geef ik aan kinderen op stal mijn bekers zijn al grote stofnesten laat staan die strikken!!

weet je hoe ik mijn bekers bewaar? in een grote open kast en daar heeft mijn opa van dat nepglas voorgemaakt! nooit meer STOFFEN!~!!!

katjatencate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 16:06

ik heb iets van 60 bekers. een heleboel van de dressuur en ook van de cross, natuurlijk Haha! Haha!
mijn zus heeft er iets van 110 !!!!!
we stoffen ze maar een x per jaar af hoor, met de grote schoonmaak
anders is het veel te veel werk! Party!!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 18:04

Ik heb er slechts 8...7 van het springen en 1 van dressuur...(allemaal 1ste) verder heb ik nog wel 60 lintjes maar dat zijn idd ondingen (stof enzo) Nou rijdt ik geen wedstrijden meer..
Een vriendin van me, die heeft veel bekers, lintjes, medailles etc..als je daar binnen komt (in de keuken) die staat helemaal VOL, die hebben er in totaal volgens mij tegen de 700 bekers gewonnen, maar heel de familie rijdt daar dan ook wel wedstrijd...(der liggen nog x-aantal dozen op de zolder omdat ze der gewoon teveel hebben, niet normaal hoor!)
lintjes van het EK, medailles van dit, en bekers van een ander kamioenschap..je houdt het niet voor mogelijk als je daar binnen komt..(ik keek m'n ogen uit)
en ik heb er dan bescheiden een stuk of 8 Tong uitsteken

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 18:47

pffff, geen idee!
stuk of 60-100??
Ik heb een babybadje helemaal vol met een zeer grote kop er op, en op mn kamer staan er ook nog een stuk of 20....

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:21

Ik heb geen flauw idee hoeveel ik er heb. Een doos vol uit mijn ponytijd en nu ook weer een berg ....

Mijn voorkeur gaat ook uit naar prijzengeld, daar heb je veel meer aan!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 12:08

ik heb denk een stuk of 15 bekers, ik heb ook liever prijzengeld hehe *LOL*
een meisje wat bij mij in de klas zat, had zoveel bekers staan dat ze die aan een manege voor gehandicapten heeft gegeven, die zijn daar heel blij mee voor onderlinge wedstrijdjes enzo...

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 13:28

ik heb 0 bekers en 3 rosetten eentje van de carnaval en 2 emt een onderlinge wedstrijd

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 13:54

hoi, hoi

Ik zal is even tellen

Manege paarden : stuk of 44 ongeveer
Mijn eigen pony : 32

Veel werk al die bekers , hoeveel rozetten ik heb dat weet ik niet, zitten allemaal in een tas.

groetjes
franny

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 18:01

20 bekers en 38 lintjes Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 18:29

uh, laatste telling was denk ik 85 ofzo, rozetten geef ik meestal tegenwoordig weer terug!! Knipoog

gr linda Lachen

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 21:35

ik heb 2 rozetten en 2 medailles Lachen alletwee tweedes, en alletwee met hetzelfde paard, de tweede keer ging wel het beste,wel minder % (weet niet hoe dat dat eigenlijk is Verward maar eerst had ik 52% en 1 mei 50%, maar dat was een veel moeilijkere proef)
(onderlinge wedstrijden wel,op de manege)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:22

Wat het schoonmaken van die krengen betreft:

op de springstal waar ik vroeger werkte stond een goede prijzenkast vol, en tja, dat moet ook schoongemaakt af en toe.

kruiwagen gepakt, alle bekers in de spoelplaats gezet en spuiten maar Haha! Naderhand in het zonnetje drogen, en weer in de kast zetten Lachen

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:27

kheb er ook ontiegelijk veel.. en weet ook nog bij bijna allemaal, met welke pony, waar en hoeveel punten ik had...

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 10:39

oja, en ook nog een rozet van de springwedstrijd met Pouskin, vierde plaats, eigenlijk derde maar een jongen was te laat met de wedstrijd en mocht toch nog mee doen Huilen
maar met mijn prachtig rozet ben ik ook tevreden Haha!