Helaas, dat lukte dus niet om de plant uit de pot te halen. Ik was zo slim om geen binnenpot gebruikt te hebben en nu zit hij helemaal vastgegroeid.
Ik heb gister eerst nog geprobeerd om de ellendelingen 'milieuvriendelijk' te verjagen met knoflook en rode peper, maar dat onderbrak de stroom maar even. Toen ben ik naar de Welkoop gegaan en heb poeder gehaald. Ik heb er eerst zo'n dertig met de hand vermoord en toen het wat rustiger was daardoor poeder rond de plantenpot en op de 'mierenstraat' gestrooid. En jawel, volgens mij ben ik aan de winnende hand }> , ik zie er af en toe nog wel eentje lopen maar het is al een stuk rustiger.
Poeder dus, mensen met mierenoverlast, die lokdoosjes hielpen bij mij voor geen meter.
ingrid
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 18:07
haha heb je de oorlog al gewonnen van de mieren? bij ons lopen ze nou massaal de mierenlokdoosjes in ze staan in de rij te wachten voor de excecutie }>
Marije
Geplaatst: 08-05-02 18:17
Een horde mieren? YUK!!!
kill kill kill }>
ingrid
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-02 15:29
Marije schreef:
Een horde mieren? YUK!!!
kill kill kill }>
idd zijn we ook mee bezig
axeltje
Geplaatst: 09-05-02 15:38
Ieeeeeeeeeuw! Bah. Wij hebben ze in de keuken. Al heel vroeg, dus idd mierenlokdoos, toen waren ze weg, maar gisteren zaten ze met z'n allen in de voorraad la.. Bah, vieze dingen. Maar dan in je badkamer! IIIIIIIIIIIIIIIIEH! En een muis is ook niet alles. Die zitten jier rustig buiten, als ze daar blijven zal het me een worst wezeh. Maar binnen!