Karin"]
Ik ben er inmiddels achter waar mijn tic vandaan komt dat ik het liefst links van iemand loop en niet rechts. Dat doe ik tenslotte bij een paard ook.
[/quote]
Verrek nu snap ik het!!! Ik loop fiets dus ook altijd links van iemand.
[quote="Sjuimpje"]
Verschrikkelijk is dat,
ik kan ook nooit gewoon door een supermarkt of een doe het zelf zaak lopen,
bij alles wat ik zie bedenk ik me of dat bioj de paarden van pas zou kunnen komen...
Om helemaal hyper van te worden!!!!!
[/quote]
Ehm ja.... en dan met de lompste dingen thuiskomen zeker....Ik doe het ook....
[quote="Nimber schreef:Als ik ergens rijd en er komt een trailer langs moet ik altijd in de spiegel turen of er wat in staat en als ik niet zelf rijd zit ik achtersevoren in de auto om even te gluren
Dat doe ik nou nooooit
En dan ook nog gaan bedenken of die trailer misschien van een bokker zou zijn.
.. (ha zo heb ik wel laatst Navy gespot!)[quote="Chica
En ook als ik voor op straat klakklak klakklak op het asfalt hoor, weet ik niet hoe snel ik voor het raam moet springen om te kijken wie er langs gaat... daar moet ook letterlijk alles voor wijken, ik onder de blauwe plekken en regelmatig zuchtend het stoffer en blik maar weer pakken

[/quote]
Komt me niet bekend voor hoor
Ik stond helemaal niet om de 5 minuten voor het raam toen op koninginnedag de huifkar de route langs ons huis liep...
En ook in de herry optoch smorgens vroeg hoorde ik tocht echt hoefjes op de straat... ik uit mijn bed.... En ja hoor - > er loop een shetje mee!!!Nou ja laat ik maar ophouden.... wat doe ik eigenlijk niet....

. Het was een reflex die ik normaal alleen bij lompe paarden hoef te hanteren, en ik ging nogal veel met onopgevoede Friezen om in die tijd (no offense), maar ik schaamde me echt dood daarna.