de namen voor Starmaker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 17:06

zoals het liedje zelf al zegt.. het is een "one day fly" de 1e keer dat je het hoort zal het wel grappig zijn.. daarna word je er alleen maar Misselijk van en is het te vergelijken met Frusty (oftewel soort van pijneging)

Haha! }> Schijnheilig

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:06

Ik heb het nog nooit gekeken en ben ook niet van plan omdat te doen, weet niet waarom Clown
Maargoed..
Ik vind starmaker kei goed dus ik ga echt niet dat singeltje kopen.. ik koop zowiezo nooit singels Lachen helemaal geen CD's.. ik heb dat liedje gedownload en dan is het goed Pling

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:09

Ja, ik heb hem ook gedownload. Ik koop trouwens weleens CD's, maar ook niet zo heel vaak hoor. Pas nog de CD van Westlife gekocht. Komt misschien ook doordat ik veel liedjes eerst op Napster gedownload had

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 17:09

Laui! wat je zegt van dat het alleen maar draait om vraag creeeren..
denk dat je je daar wel in vergist hoor.. okeej geef toe, da is wel van essentieel belang, maar het moet wel klinken.. klinkt het niet dan wordt het een flop, klinkt het redelijk dan wordt het wel gedraaid, maar zullen er niet echt successen mee gehaald worden..

klinkt het gewoon echt goed dan wordt het een hit..

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:13

Ja, Bartje en vaak zijn het toch de dj's die ervoor zorgen dat de plaat gekocht wordt en dus een hit wordt. Is tegenwoordig geloof ik wat minder nu alle radiozenders met de computer samengesteld worden

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 17:16

jah okeej.. maar zij kiezen ook uit wat klinkt en wat niet... (hun mening dan wel welliswaar.. maar het komt wel op hetzelfde neer)

en wat je nu ook ziet gebeuren met het nummer van Reamonn - Supergirl, tuurlijk is er ook invloed van mensen met aanzien, maar persoonlijk denk ik zelf dat het toch nog altijd draait om "de sound" van een nummer, dat die er voor zorgt of het een hit wordt ja of nee

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:19

Dat nummer dat je noemt van Reamonn heb ik vorig jaar zomer ofzo gehoord op 3FM. Ik vond het nummer goed klinken. Meer zeg ik er niet over

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:25

Damn, dit is al de 2e keer dat ik het helemaal eens ben met Laudine.. Dit gaat niet goed.. Brr Knipoog

Maar heel die top-40 is nogal vern**kt als je het mij vraagd.. Alles dat daar in staat is er in gelobbied.. Alleen artiesten/labels die connecties hebben bij de muziekzenders komen daarin..

En dat computergestuurde verhaal heeft er ook weinig mee te maken. Het is nog steeds zo dat sommige liedjes een paar keer per dag gedraaid worden (en dus hoog in de lijsten komen). En de omroepen bepalen dus welke liedjes er zo vaak gedraaid gaan worden..

Als een liedje niet te moeilijk is, toegankelijk, mainstream, leuke clip (zoveel mogelijk sex erin werkt altijd goed) en het wordt vaak gedraaid dan staat het in no time in de top-40 (die bepaald wordt door tieners die kopen wat hun vriendjes kopen/leuk vinden) (no offence trouwens Knipoog)..

Zelfde dus met dat hele Startmaker verhaal.. Wordt schijnbaar helemaal grijs gedraaid (ik heb hier altijd MP3's of Kink FM op staan dus ik hoor dat niet)..

Op die manier komt het dus automagisch errug hoog te staan Boos! Helaas.. Nederland huppeld vrolijk mee met wat Hilversum denkt dat de meute leuk vindt.. Frusty

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:29

Ja BartVB daar kan ik je wel gelijk in geven. De meeste jongeren kopen wat hun vriendjes/klasgenoten leuk vinden. Denk ook om erbij te horen. En clips dragen er ook heel veel aan bij

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:33

Ik vind One Day Fly zo'n dom en saai liedje, en heb het nog nooit op de radio gehoort. En Starmaker hoor ik ook niet echt heel veel op de radio hoor!!!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:34

Dat klopt. Ik heb One day fly alleen gehoord in Kopspijkers afgelopen zaterdag. Starmaker hoor ik op de radio alleen in de Top 40, Mega Top 100 of Optimaal Hit 50.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:36

Ehm..... nu ik erover nadenk, ik hoor Damn I think I love you wel vaak in de non-stop programmering op Optimaal FM

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:39

Ik ken Optimaal FM niet??
Ik luister altijd naar Noordzee FM en soms naar 538! Noordzee FM vind ik errug goed maar ik hoor er bijna nooit Damn, I Think I Love You

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:41

Optimaal FM is een lokale zender bij mij in de buurt

Ik luister meestal Radio 538, alleen op de radio in de slaapkamer staat Noordzee FM aan.

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:53

ik hoop niet dat de "talenten" te verwaand worden. Ik denk dat Bouchra en Bart het snelst verwaand worden. Bouchra is al best wel (heel erg) verwaand Misselijk . Anna vind ik maar een schijnheilig typje. Sita, Rachel, Martijn en Stefan zullen (hoop ik) zichzelf wel blijven. Hun mag ik wel. al vind ik wel dat Martijn en Stefan niet echt talent hebben Verward . xxx Roos

Astrid(dempsey)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:57

Ja vind dat ze gewoon hun eigen naam moeten houden...w aarom nu inene veranderen..? enne vind rachel bart en anna het beste...maarre vind bouchra achterbaks en martijn vind ik niet zo geweldig
greeeetzzzzzzzzz

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 18:06

Ik vind ook dat ze starmaker moeten blijven heten(lekker origineel Haha! )Ik vind Anna juist wel leuk, en Bart is wel schattig, martijn is ookw el leuk en Sita ook wel, maar wel normaal zeg maar, girl-next-door. bouchra gaat wel, maar haar string komt ALTIJD boven haar broek uit Misselijk

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 18:35

haha ja die string die steekt wel erg ver boven dr bilnaad uit *LOL* xxx Roos

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 18:56

oordelen jullie nie heel snel over Bouchra??? ze zgaat snel verwaand worden, waar baseer je dat dan op?

heel nederland moet nu nie doen alsof ze alle starmaker goed kennen want van die 3 kwartier die ze per dag uitzenden ga je iemand echt nie leren kennen hoor...

ze moeten trouwens gewoon starmaker blijven heten, net zoals follow that dream. Hun cariere zal waarschijnlijk even lang duren... (el positivo)

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 19:02

Wie gaat er nu eigenlijk die solosingle opnemen??
Anna, Sita of Stefan?

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 19:11

sita
hmm hoopte op anna
vondt dta ze t wel goed deed
ze willen sita t gezicht van de band laten worden ofzo vindt ik wle jammer.
bouchra heeft gewoon een arrogante uitstraling kan zij niets aan doen. bart kan zn gezicht zo raar neerzetten (clip gezien) rachel ziet er zonder make up helemaal niet uit maar is voor de rest wel ok. sita is wel leuk alleen ze springt alleen maar als ze blij is. martijn is beetje raar loopt altijd maar te schelden lijkt wel. en bart is wel cute alleen niet met pet op en anna is beetje baby en vindt zichzelf echt zo'n popje
heb ik ze nu allemaal gehad??
ow en om nog ff ontopic te blijven ik ben vaar K-otic

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 19:16

Stefan ben je vergeten Haha!

Ik vind Bouchra een super leuke uitstraling hebben. Hoe ze zich gedraagt en kleed is helemaal mijn stijl.. en bij Anna ook!! Bart vind ik gewoon leuk! weet niet waarom (zal aan de naam liggen Knipoog) Stefan vind ik ook best leuk maar een beetje saai Scheve mond\, Rachel vind ik mwa.. t gaat.. en sita vind ik echt BAHBAHBAH!!!!!!! MArtijn vind ik wel ok, beetje grote neus maar verder istie wel ok. Verward *LOL* Party!!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 19:37

Sita heeft een leuk accent, lijkt een beetje op mijne:D

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 19:57

Eh Bartje, waarom denk je dat het liedje One Day Fly heet?
Wil niet heel erg vervelend worden en de mop ervan gaan uitleggen, maar een eendagsvlieg is een beestje dat maar 1 dag leeft. En daar willen ze hier ook op wijzen, het aantal eendagsvliegen in de showbizz is onwaarschijnlijk hoog. Amanda Marshall bijv scoorde 2 GOEDE hits, en is daarna gewoon niet meer te horen geweest in Europa. Errug jammer, want ze had best wel toekomst, ander bandje en minder computer geluid en het is ecth een onwijs Rock Wijf!
Het gaat er de Kopspijkers gastjes om dat ze op die manier kunnen aantonen dat het in de showbizz echt nergens over gaat. Vals zingen? No probs. K*tliedje? Who cares? Als je maar de vraag hebt, en dan is het een hit. En ik geloof daar echt in, er zijn zat mensen die dat liedje wel willen kopen, gewoon om het IDEE erachter. En dat is dus belangrijk. Je hebt een aantal factoren waardoor de vraag wordt gecreëerd, en dat is er eentje van. Bij Starmaker is het de populariteit, of idd het meeloperige van de jeugd die t m doet. Vind ik echt getuigen van een IQ beneden de 30, sorry, maar dan ben je echt nix in mijn ogen. Niet banketstaaf bedoelt, maar zo wil ik dus NIET zijn, daarom vind ik het Misselijk ik ben liever apart, mezelf en dan ben ik liever alleen dan dat ik vrienden heb omdat ik me net zoals hun gedraag. Blech, maar ja, thats me er?

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 20:11

ja Misery je hebt gelijk, ik moet niet te snel oordelen, das niet goed en niet eerlijk! xxx Roos