Grad Damen anagram

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 16:36

Prisca schreef:
Zie www.graddamen.nl zegt genoeg. Ongeveer hetzelfde niveau als www.fransbauer.nl Frusty Frusty .

Ja, en?
Die gozer is niet lelijk, en kan nog zingen ook!

En trouwens, ik ken Frans Bauer irl, je weet niet half hoe een aardige gast dat is!!!
Zijn vader kwam heel vaak bij m'n opa.

Hmm, en dat hun muziek jullie smaak niet is, is toch geen reden om die gasten helemaal af gaan zitten zeiken? Verward

Greetz Danielle Party!!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:18

Precies, Danielle. Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind zelf ook dat ze goed kunnen zingen. Ik heb ook altijd gehad van "het is niet bepaald mijn soort muziek", maar ik spreek regelmatig iemand die heel erg fan is van Jan Smit. Toen ben ik eens op zijn site gaan kijken en wat liedjes gedownload. (eentje die ik gehad heb, kan ik nu niet meer vinden btw).
Het is trouwens best wel raar dat Jan Smit en Frans Bauer in Duitsland heel erg populair zijn en in eigen land helemaal niet. Zou Grad Damen ook die kant op gaan?

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 02:17

Marsje schreef:
Het is trouwens best wel raar dat Jan Smit en Frans Bauer in Duitsland heel erg populair zijn en in eigen land helemaal niet. Zou Grad Damen ook die kant op gaan?

Euh ik zou dan zeggen dat het met Nederland dan nog niet zo slecht gesteld is als bij onze oosterburen? Dit klinnkt niet als een probleem, maar als een uitkomst!