ik heb wel een voorkeur voor de verlopen melk gemengd met gesnipperde ganzenveren, mest uit zelf gekozen dier en enkele levende wormen, om de luchtigheid erin te houden. de fiberfill wil ik 2 cm dik, en de plastiek moet vochtbestendig zijn. het oppervalkte stofje moet fluceel zijn, afgewerkt met scoobidoo en in een hemelsblauwe kleur valt dit te regelen?
Hele naam: Stanky pad koper Maat: Allergrootste die je hebt! Straat:stankystraat nr 4575 Plaats: stankystad Postcode: 1234 ab Kleur:rood Vulling: Versnipperde ganzenveren Oppervlakte: Fluweel natuurlijk!
De stanky-Pad is de pad van dit moment. Op vele spring en dressuur wedstrijden word deze gedragen. Omdat er heel veel vraag is naar de nieuwe zomer kleuren van de stanky-pad, hebben wij besloten om deze in ontwikkeling te brengen. Natuurlijk staat deze dan vast in ons arsortiment. Wij snappen dat uw staat te springen op de nieuwe kleuren, maar toch moet u nog even wachten. De nieuwe kleuren worden op kerst (25-12-2005) bekend gemaakt en we hopen dat we ze u dan zo snel mogelijk kunnen leveren.
Veder hebben we vele vragen van onze klanten over wat nou "de" populaire kleuren zijn. Natuurlijk zijn alle kleuren heel gelieft maar:Blauw, Paars, Creme en Oranje zijn de kleuren van dit moment.
Ik hoop dat wij u bij deze op de gedachte hebben gebracht dat u het product wilt kopen.
Ik wil er ook een!! Maar ik heb een boomloos zadel,kan je de ruggegreaat vrijheid wel garranderen met dit dekje? Doe er anders als vulling twee eierdozen in,net 5 cm uit elkaar fanaf het midden,dan heb je een pad met ruggegraat vrijheid. Als dat allemaal kan,dan wil ik ok!! Doe maar in het geel,met een katoenen stofje,en een plastic onderlaag,en als vulling (naast de eierdozen) doe maar..uuuhhmm.. heb je ook aardbeien jam? (als er geen jam is,doe dan maar stroop..)
Ja ze kunnen gewassen worden op elk gewenste tempratuur en met ieder gewenst wasmiddel,waarom?Nou omdat wij het de klant zo makkelijk mogelijk willen maken.
Nu een tijdelijke kerstaktie:Tijdelijk 1 kerstmuts voor het paard gratis!
Mede bedenker We kunnen alles voor U regelen. Ik ben blij dat we zo populair zijn. Er zijn er inmiddels al 2978 verkocht. Ik hoop dat U onze nieuwe kleuren erg mooi vind. Vanavond plaats ik er weer iets bij, wat er bij kan. Weer nieuw ! De prijs gaat maar 50 euro omhoog... Scheelt toch niets?