Ennuh, zoveel mense meenemen als je wilt! *nieuwe Bokt meeting?*
Imker
Geplaatst: 13-04-02 22:50
Wel gezellig als we met zovelen gaan. Kunnen we dan niet beter een bus huren met catering en zeggen we tegen iedereen dat we gaan lopen en dat doen we dan lekker toch niet.... Ps. de rekening van de bus raken we kwijt, dus die betalen we niet!!!!!!!!!!!!
pniekepnak
Geplaatst: 15-04-02 16:28
Nou snap ik er niks meer van. Dacht ik toch al die tijd dat het de toren van pisa was, krijgt imker gewoon die reis.... Hoe kan dat nou???
xx Pneekz
Laui!
Geplaatst: 15-04-02 17:51
Kunnen we dan niet gelijk een vliegtuig kapen? Wel gemaskerd natuurlijk, en met een flinke grijns erop, want we willen de VOETreis naar Griekenland.
BTW, het komt van de legosite af... link stond eerder ergens, zelfs ik was bezig met het bouwen van een doolhof, maar dat werd me al te ingewikkeld!
Ethelate
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 21:06
jep laui! die link heb ik ooit neergeet... maar dit werkstukkie heb ik zlef gemaakt! *neej ik kijk nu niet trots *
He Imker... als we nie hoeven te lopen... dan gaat de organisatie ook mee! Dus hou 2 plekjes vrij... Want Toscar gaat natuurlijk ook mee, die wil saampjes met Imker over het strand galoperen! *JA het strand in Griekenland... nie in da kouwe kikkerlandje*
En tja... die rekening... euh... oeps... vergete, ,...
Wel moet er iemand een laptop inc internet meenemen... wil wel kunne bokken!