Wat vinden jullie van voetbal?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 22:11

Forza VVV Ole ole!! Haha! Nou ik ben niet zo'n fanatiek supporter, maar af en toe wil ik wel eens een wedstrijdje bij VVV gaan kijken. En wat nou het rare is, is dat iedere keer dat ik ben geweest, ze gewonnen hebben. En iedere keer dat ik er niet was hebben ze verloren Verward En zo gaat dat al het hele seizoen door Verward Echt wazig..... Maar ik heb vanavond dus nog ff voor de lol met vrieden gevoetbald en vrijdagavond gaan we ook nog ff waarschijnlijk.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 22:12

hmm op te kijken?? Vreselijk, maar om zelf te doen? Geweeeeldig!! Lekker fanatiek, tackelen scoren!! Super gewoon!! Je bent constant in beweging en het lan heel gezellie zijn!! Maar om te kijken vin ik het echt afschuwelijk...
SNap die afwijking van mannen ook niet.. T.v + borrelnootjes is geen goede combi... En te dicht bij zitten is gewoon levensgevaarlijk!! JE zou nog wel eens een ram kunnen krijgen.. En oordopjes is een aanrader!!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 22:16

Je hebt blijkbaar een positieve uitwerking op de voetballers als je geweest bent, Sypheron. Een soort "stille kracht" ofzo. Als je nou vaker gaat kijken..... Knipoog

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 15:45

macario schreef:
VOETBAL RULEZZZZ

NEC NEC NEC NEC NEC }> }> }> }> NEC tha best! NEC rulez!!!!!!!!!!!!!!!

Whaaaaaaaaaaaaaahahaha..

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 15:00

Nikita"]
[quote="macario schreef:
VOETBAL RULEZZZZ

NEC NEC NEC NEC NEC }> }> }> }> NEC tha best! NEC rulez!!!!!!!!!!!!!!!

Whaaaaaaaaaaaaaahahaha..
[/quote]

Eigenlijk wel heeeeeeeeeel erg flauw en zeker niet opgefokt bedoeld hoor!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 15:11

Hmmm, wat is het nut van achter een balletje aanrennen Verward

Maarja...oke ik ben geen voetbalfanaat! Maar als er 1 moet winnen is het wel FEYENOOOOORD Tong uitsteken
En Colin, het is NOG leuker als je op zondag de stad in wil....en je staat in de metro...vanuit hoogvliet Slapen
En het is vollop druk!! Niet normaal meer...Feyenoord speelt mensen!! En Mariette wil NET op DIE dag naar de stad! Net op DAT tijdstip dat iedereen naar de Kuip gaat Boos! Echt weer iets voor mij!!

En een jongen uit mn klas...Niet normaaaal meer! Hij draagt alleen maar shirtjes waar ook maar IETS van Feyenoord op staat Slapen EN hij heb sinds een maandje of 2 heel groot op zijn onderarm FEYENOORD getattooeerd!!!!!! Het zijn mooie letters om te zien....Maar Feyenoord op je onderarm....? Voor altijd??
No Way!!! Nu loopt ie dus voor altijd met Feyenoord op zijn onderarm Tong uitsteken Lekker voor hem (Ik mag hem niet Tong uitsteken )

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 15:36

het gedrag van voetbal supporters is heel erg maar

PSV Rulesssssssssss }>

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 17:17

STEN schreef:
Ieder zo z'n pleziertje, zoveel mensen: zoveel meningen.

Ik vertrek iig vanavond richting Milaan, Feyenoord aldaar een beetje toezingen en genieten van: de wedstrijd, het stadion, de stad....owk...en wat drank Haha!

Overigens is het meerendeel van de supporters gewoon normaal, alleen hoor je daar verder nooit wat over.

Ook van die leuke dagen gehad in Milaan? Duomo was een grote hoop van bierblikken en flesjes }> Gezellig he, dat ze maar 2 van die poorten opengooide? Gelukkig stond ik redelijk vooraan...

Vanmorgen om 10:20 was ik gelukkig weer thuis na een lange busreis van 14-16 uur Dromen

En morgen mogen we weer richting Rotterdam voor de volgende wedstrijd en dan donderdag moet het gebeuren...

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 17:56

Misselijk Misselijk Misselijk eulg Misselijk Misselijk Misselijk voetbal is zo eulg Misselijk Misselijk Misselijk

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 03:13

Mike schreef:
Ook van die leuke dagen gehad in Milaan? Duomo was een grote hoop van bierblikken en flesjes }> Gezellig he, dat ze maar 2 van die poorten opengooide? Gelukkig stond ik redelijk vooraan...

Vanmorgen om 10:20 was ik gelukkig weer thuis na een lange busreis van 14-16 uur Dromen

En morgen mogen we weer richting Rotterdam voor de volgende wedstrijd en dan donderdag moet het gebeuren...

Ik ben er alleen op Donderdag geweest, Duomo was wel ok, maar de sfeer zat er niet in zoals het moest, iedereen was wat loom van het bier en de zon denk ik... Mjaa, dat is in het Stadion redelijk ingehaald. De "supporters" van ons in het Hoekvak moeten zich overigens DIEP! gaan schamen, helaas zat ik daar ook omdat 1 van onze groep in milaan een kaart had gekocht, en samen uit, samen thuis....
Maarrr!!! Bij een uitwedstrijd van Feyenoord steun je je club door:

1) Veel te zingen, on-op-houdelijk te zingen...Zo hard je kan, uit volle borst
2) TE STAAN! (dat zingt beter, en het oogt beter)
3) Niet te gaan vragen en zeiken: Zitten!!!
4) Oh, en toch in iedergeval 50% van de liedjes te kennen.....en op het goede tijdstip inzetten, dus niet in de pauze als je de hele 1e helft bijna stil bent geweest gaan zingen: Tis stil aan de overkant.....

Verder was het natuurlijk top, behalve dan het naar binnen gaan idd, man 2 poortjes...te triest... aanstekers in beslag nemen om vervolgens IN het stadion gewoon sigaretten te verkopen BIZAR!

ik ben weer redelijk herstelt, maar voorlopig even geen alcohol meer (tot morgenochten DHZ dan tenminste... Haha! want morgen is het weer vol aan de bak...om zeker een goed gevoel voor donderdag te houden).

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 17:29

STEN schreef:
ik ben weer redelijk herstelt, maar voorlopig even geen alcohol meer (tot morgenochten DHZ dan tenminste... Haha! want morgen is het weer vol aan de bak...om zeker een goed gevoel voor donderdag te houden).

DHZ? He daar kom ik ook regelmatig voor de wedstrijd! Soms wordt het klein Odeon, maar goed... Was weer matig vandaag, net als vorige week, dus dat word een topavond donderdag! Haha!

En ik hoop niet weer op een verlenging, want ik heb geen zin om weer om een uur of 2 in Apeldoorn aan te komen...

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 17:43

ik ben geen voetbalfan, maar ik vind het wel leuk om te doen, vooral tegen slechte mensen Tong uitsteken

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 10:14

Hihi, zoals velen hier al weten, ik hou wel van het spelletje!
Ik werk bij De Graafschap, al sta ik niet altijd helemaal achter de beslissingen die bij het eerste genomen worden, daarom blijf ik me voorlopig lekker met de jeugdopleiding bezig houden.
Favoriete club? VIOD natuurlijk (amateurs...), en De Graafschap heeft natuurlijk ook iets speciaals. Maar gemiddeld kijk ik zo'n vier tot zes wedstrijden in een weekend als het lekker gaat!

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 15:21

Feyenoord rulezzzzzzzzz!!!
en Robin v. Persie (feyenoordspeler) rulezzzzzzzzz Lovers
en natuurlijk pierre van hooijdonk!! Pi-Air!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 16:36

Laui! schreef:
Ik ga er niet iets anders voor afzeggen ofzo, maar het is best lachen om in zo'n stadion te zitten en lekker mee te joelen en te juichen. Ik heb iig vreselijk gelachen toen ik daar zat!

Het is verder ook erg onboeiend om 90 minuten naar je tv te staren, vooral als alle anderen ervan overtuigd zijn dat het 'bloed aan de paal' is, en er gewoon niets gebeurt. Ja, buiten het stadion slaan ze mekaar de hersens in, maar op het veld (wat je op je tv'tje ziet) gebeurt echt niks...

jah, inderdaad.........

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 17:10

Op zondag voetbal ik ook weleens, ik zit niete cht bij die vereniging ik doe weleens mee als ik zin heb.. vind het wel leuk (ook al kan ik er nix van Haha! ) maar paardrijden is number 1!

Verder ben ik voor Ajax, want tja daar speelt Rafael van der Vaart Kwijl