Omver gelopen door bruggers:D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 22:33

brugklassers zijn niet irri ze zijn grappig, elke dag wordt er wel een brugger onderuit getrokken door zijn eigen tas Lachen
Wat ook zo leuk is, al die burgsmurfies hebben hun tas altijd netjes aan hun stoel hangen, das als ze opstaan :" BOINK" stoel met tas en al achterover Haha! Vorig jaar(als brugger) was ik minder schandelijk dan dit jaar, ik ben al twee kleer achterover gevallen met mijn stoel in de klas Frusty *LOL*

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:29

hahahahahhhahahhahahahahahahahahhahhahahahhahahhahhahahaahhahahahahhha!!!!!!!!!!! zo ik ben uitgelachen!mijn broertje is volgend jaar ook een brugpieper.ik gelukkig nietmeer.al 2 jaar nietmeer.maar dan kan ik me broertje ff gaan pesten.maarje hebt toch niets gebroken??/ahhahahahahahahaha zo ik lig weer helemaal dubbel
xxxxxx je poooony vriend

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 11:35

Nou ik ben dan ook wel een brugger maar ik ga niet door de gangen staan rennen en gillen....
Ik erger me soms aaan de jongens van mijn klas Boos!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 14:54

hahaha lijkt me best wel grappig!!! allemaal die brugpiepers als olifanten over je heen!! Hier is dat ook hoor! alleen zijn er natuurlijk ook leuke bruggers! Maar soms echt van die oenen! Vind het altijd leuk om ze een beetje dwars te zitten. Bijvoorbeeld bij de kluisjes. laatst had een meisje (o,nee het was een 2de klasser just like me!) maarre dat meisja had dus helemaal onderaan haar kluisje.Ik had haar daar vaker gezien. een commmmm wijf! dus ik ga recht voor haar neus staan. ik heb namelijk mijn kluisje bijna bovenaan. En ik zet mijn tas recht voor haar kluisje. wat doet die meid...probeert zich er nog tussen te proppen ook. duwt ze mijn tas aan de kant en ik weer terug!! hahahaha was wel lachen.
Of nog zo'n domme meid. ook een 2de klasser die schuin onder mijn kluisje haar kluisje heeft. en naast die van mijn vriendin die 2 onder mij het kluisje heeft. Dus mijn vriendin: kelly zit daar bij haar kluisje alles eruit aan het halen. wat doet dat dom wijf maakt haar kluisje open BAM tegen kelly's kop aan!! En ik werd dus zo half kwaad en zeg: Kijk eens uit man, wat je met mijn vriendin doet!! wie denk je wel niet wie jebent Extreme duivel !!! en kelly: ja man!!! hoor je dat meisje: o...sorry hoor....
en kelly en ik hebben ons dood gelachen!!!
En gister hebben frances en ik ook nog wat bruggers beetgenomen. gewoon op straat dan. Zo'n onuitstaanbare poedersuiker waren dat. we kwamen ze bij de winkel tegen. toen zij buiten waren, wij dus ook. Wij fietsen weg en frances fietst zo rakelings langs die bruggers! Hoor je die: struuuuuuuuttt!!!!!!(limburgs) en wij kei hard lachen. wij daar op de oprit van onze pony's gewacht. en toen bleek dat ze anders liepen dan wij fietsten. en we wisten waar ze heen gingen. en ze moesten dus wel over de weg gaan naast de wei. dus wei ze daar gaan opwachten. zagen we ze aankomen. kei hard na de wei gerend. en daar verstopt. maar ze kwamen niet...bleek later dat zich omgedraait hadden!!!!! echt bangeschijters maar met die kinderen heb ik vaak zat ruzie gehad, vroeger al, want ze zijn onuitstaanbaar!
maarrrr bruggers hier op bokt....jullie zijn wel top!!!
MZZLS
Monique

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:41

Apollo schreef:
maarrrr bruggers hier op bokt....jullie zijn wel top!!!

Slijmbal... Haha!

haha nee hoor maar wat doe je die rare bruggers aan zeg?? Vin je ze nie snielig?? Weet je wat ik niet snap? Het is algemeen bekend dat het stereotype brugger klein is, een grote tas heeft en zich altijd belachelijk gedraagt.. dat weten zelfs de basismensjes.. Waarom blijft het stereotype dan tog hetzelfde?? Snap ik niet hoor!!! Neemt overigens niet weg dat ik als brugger ook een mega tas had, maar me er wel kapot voor schaamde en hem ook zo snel mogelijk weg had gedaan dooor hem een klein beetje te helpen met stuk gaan... Haha!