Rot kaasschaaf.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 21:16

ik eet bijna nooit kaas Misselijk , dus die probemen heb ik niet Tong uitsteken Schijnheilig Haha!

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 21:31

Je weet niet wat je mist als je geen kaas eet Haha! behalve dan dat je al je vellen en nagels nog hebt. Lekkere oude leidse of pittig belegen, maaslander en ga zo maar door.
Hmmm mijn favo is meergranen brood met oude kaas en mosterd mmmjammie Kwijl

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 21:42

Ik meot ook nodig op cursus, ik krijg a) nooit een 'normaal plakje kaas, zijn altijd kapot of half o.i.d. b) altijd nagels mee, haken tot gevolg c) velletjes me d) krijg de korstjes er nooit af!!

Frusty Frusty ik denk dat ik die cursus HARD nodig heb, maar waar vinden we iemand die het WEL kan?? Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 21:53

Ik heb wel een keer de nagel van mijn duim meegenomen tijdens het kaas-schaven, maar dat is minstens 10 jaar geleden. En dat voelde echt niet fijn!! Het gaat nu wat beter gelukkig Haha!

Mijn vader is trouwens heel goed in kaas snijden, die kan die korsten er dus ook helemaal afkrijgen, zo dun mogelijk, en dat met een gewoon mes. Misschien wil mijn vader wel cursus geven Haha!

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 23:35

Okee Naz. regel jij een datum hihihihi. Ik heb trouwens een keer mijn pinknagel meegenomen en precies op mijn nagelbed eraf geschaaft. super auw deed dat.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 23:49

Waar kan je de inschrijfformulieren voor de cursus halen? Bij de kaasafdeling?

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 00:00

chrico schreef:
Okee Naz. regel jij een datum hihihihi.

Ik zal even overleggen met mijn vader Vork

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 10:53

Ik mag niet eens meer een blok kaas vasthouden... word direct uit m'n handen gegrist en als ik dan na veel geruzie het zelf toch maar weer es mag proberen, loopt m'n kerel accuut van tafel.... Verward
Daar snap ik nou nix van.... Haha!

Wanneer start die cursus?? Ik ben van de partij!! Heeft er dan wel 1 iemand EHBO? Haha!

ps, ik heb denk ik nu ong. een heel brood onder gebloed, dus ECHT WEL les nodig Schijnheilig

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 12:07

het klinkt mischien mega dom maar ik kan geen appel en aardappels schillen Bloos dom he?maarja ik ben blonT

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 10:15

De inschrijfformulieren zijn verkrijgbaar bij de kaashandel. Er worden 4 groepen gemaakt. Iedereen kan eraan meedoen, want niets is veiliger dan op een goede manier de schaaf te hanteren. Het is wel te zien aan de reacties dat een curcus hard nodig is, want dit begint een probleem te worden onder de nederlandse bevolking.
Ook kan je je hier in dit topic inschrijven, dan kunnen we meteen meeten als de cursus begint. We moeten dan wel even een naam verzinnen voor onze groep. Wat dachten jullie van het bokt kaasschaaf team of iets dergelijks?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 20:16

Ik heb nergens geen last van Haha!
En die korst doe ik ook gewoon mee kaasschaaf Haha!

Ik snap niet hoe je een stuk vel eraf kunt krijgen....ik kan weer niet normaal met een stenlimes werken Boos!
echt kei vaag maar ja

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:22

*BRR* hou op met je vieze praatjes Tong uitsteken
wilt u ook een stukje bloed kaas?
(dat moet toch bestaan want bloedworst bestaat ook) *LOL*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:36

Barb schreef:
jaaa kaas schaven is mannenwerk!!!
waarom heeft hij er nooit last van en ben ik
tot bloedens toe aan het schaven??
En hij heeft nog wel veel grotere en dikkere vingers
dan ik!!
Wat doe ik dan verkeer?? Verward

Mannenwerk? Ik kan het ook niet hoor! Lachen Ik ben een half uur bezig met een bammetje met kaas Vork ...daarom eet ik gewoon nooit kaas op brood Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:53

wahahhaah en ik kan het lekker weeeeel!! oeioei.. wat voel ik mij nu goed zeg!!!
Maar ik kan weer geen vaatwasser uiruimen zonder een mes in mijn hand te planten.. auau wat deed dat pijn zeg!! Met mijn werk snij ik er wel geregeld een stukkie nagel af.. Werk als viswief en moet met eemn heeeeeel groot mes de kibbeling snijen en dat gaat nogal es te fanatiek... Haha!