mededeling: opruiming

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 15:58

Spirit"]
[quote="Laui! schreef:
Dit topic liep ook al een lange tijd en it was fun for as long as it lasted. Er zijn een hoop mensen die er lol aan beleefd hebben, maar er zijn ook mensen die het de keel uit begon te hangen.

En wat ik niet snap is, waarom krijgen de mensen die het de keel uithangt áltijd hun zin?
Ze kunnen de topic toch gewoon overslaan, wat is daar nou moeilijk aan, 1 regeltje verder naar beneden met je muis?
[/quote]

Tja joh, het gezegde gaat: " the hinge that squeeks gets the grease".

Vrij vertaald: Als je maar hard genoeg schreeuwt krijg je je zin.

Misschien schreeuwen wij niet hard genoeg?

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 16:37

Het kwam mij ook eigelijk helemaal de keel uit. Zo een topic heeft geen zin vind ik. Ik vind het een goed besluit en steun de moddies! het voegt idd niets toe en het is eerder een slowchat. Denk niet dat dat de bedoeling is van een forum. Net zo min als oeverloze discussies. Die boktsoap ging al helemaal nergens over en was ook niet grappig. Dus dat is ook een verstandige keuze.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 16:39

Prima schreef:
Die boktsoap ging al helemaal nergens over en was ook niet grappig. Dus dat is ook een verstandige keuze.

Boktsoap is nog steeds alive and kicking. Waarom blijft dat dan wel open en het doorvraagtopic niet?

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 16:43

dat vind ik een goeie vraag!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 16:51

Prima schreef:
Het kwam mij ook eigelijk helemaal de keel uit. Zo een topic heeft geen zin vind ik. Ik vind het een goed besluit en steun de moddies! het voegt idd niets toe en het is eerder een slowchat. Denk niet dat dat de bedoeling is van een forum. Net zo min als oeverloze discussies. Die boktsoap ging al helemaal nergens over en was ook niet grappig. Dus dat is ook een verstandige keuze.

Volgens mij staat er in het hele kippenhok geen topic wat "iets toevoegt" of op een forum thuis hoort.
Maar betekend het dan dat het niet leuk is?

Boktsoap volg ik ook niet, ik lees het niet en ik irriteer me er ook niet aan.
Anderen vinden het blijkbaar wel leuk, anders was het al lang opgehouden.

En waarom dat topic wel mag blijven staan? Laat ik hier maar niet over na gaan denken...
Ik kom nog steeds voor m'n lol op bokt.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 16:52

Doorvraag topic is ook weer back....
mmm foutje van mij... is wel weer te zien in k-hok maar nog wel op slot.
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 20-03-02 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 16:53

Hey,

inderdaad het topic stond er al een tijdje,
inderdaad sommigen ergerden zich eraan...

Maar toch...
Gedurende zijn leven heeft het topic vaak gewisseld van personen die zich ermee bezighielden. Ik ben er bijvoorbeeld pas de laatse 20 pagina's ofzo bijgekomen en ik heb me steeds goed geamuseerd. Zo zijn er ook die al na de eerste 50 pagina's weg zijn gegaan.
Het topic werd dus als het ware op handen gedragen en stak altijd andere mensen aan (wat een mooie taal Tong uitsteken ).
Dat is ook het leuke. Je kan zo goed als altijd volgen door gewoon het laatste vraagje te lezen en het was een uitdaging om het 'gesprek' een heel andere wending te geven Lachen . Het topic is omwille van die redenen niet verziekt.
ik begrijp dat mensen zich eraan ergerden, maar er waren er ook een hele hoop (zoals ik Schijnheilig ) die er veel plezier in hadden. Misschien had ik na een een tijd ook weer afgehaakt, maar dan was er vast iemand anders die het topic ontdekt Lachen .

Het kan zijn dat een topic, zeg maar, "uitdooft", maar dat was hier nog lang niet het geval, temeer dat het topic bijna altijd bovenaan stond.

Je hebt ons een pleziertje afgenomen, dat is zeker. Natuurlijk heb jij geen schuld dus je hoeft absoluut geen tegenargumenten te geven. Hoe vaak is een scheidsrechter niet verkeerd geweest bij het geven van een rode kaart? Scheidsrechters kunnen niet zomaar terugkomen op hun besluit, maar misschien kan jij dat wel? Verward

Van mij hoef je het topic er niet per se terug op te zetten, we vinden heus wel iets nieuws, maar misschien is het niet verkeerd om in het vervolg iets minder reactief te zijn op klachten van een ander. Ik erger mij ook soms aan topics, maar als ik weet dat anderen er verrukt over zijn, laat ik hen hun plezier *LOL* .

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 17:08

Sjimmy schreef:
Doorvraag topic is ook weer back....
mmm foutje van mij... is wel weer te zien in k-hok maar nog wel op slot.

Er staat alleen dat het is verplaatst naar de mesthoop. En dat stond er al van begin af aan.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 17:17

visje schreef:

Je hebt ons een pleziertje afgenomen, dat is zeker.

Dat heb je mooi gezegd, en zo voel ik het ook. Gedurende werktijd even naar het doorvraagtopic en je reactie geven, en dan gewoon weer doorgaan, dat heb ik vandaag gemist.

Citaat:
Natuurlijk heb jij geen schuld dus je hoeft absoluut geen tegenargumenten te geven.

Dat zie ik anders. Als Laui in een solistische actie het topic sluit is zij daar wel zeker schuldig aan. Als ik iemand voor zijn hoofd schiet (even een cru voorbeeld) ben ik daar zeker schuldig aan. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. En alle slimme advocaten die "het niet gekregen kinderfietsje" erbij halen dat er zogenaamd schuld aan is dat ik iemand voor donder schiet hebben absoluut mijn begrip niet.

Citaat:
Hoe vaak is een scheidsrechter niet verkeerd geweest bij het geven van een rode kaart? Scheidsrechters kunnen niet zomaar terugkomen op hun besluit, maar misschien kan jij dat wel? Verward

Je moet het anders formuleren: WIL ZE HET WEL?

Citaat:
Van mij hoef je het topic er niet per se terug op te zetten, we vinden heus wel iets nieuws, maar misschien is het niet verkeerd om in het vervolg iets minder reactief te zijn op klachten van een ander. Ik erger mij ook soms aan topics, maar als ik weet dat anderen er verrukt over zijn, laat ik hen hun plezier *LOL* .

Nogmaals, ik zou het fijn vinden als het topic wordt teruggezet, het zou getuigen van klasse.

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:02

Ik vind het ook heel erg jammer dat het doorvraagtopic geslotterd is. Ik vind trouwens niet dat het een slowchat is, degene die het topic geopend heeft, zei al op het begin: de vraag is niet bedoeld voor een persoon. En er hebben heel veel mensen gereageerd.
Soms had ik er ook geen zin in, maar dan sloeg ik het gewoon over. En dan in een keer kreeg ik weer de kriebels en opende ik de laatste pagina... En kon gewoon meedoen.
En ik vind ook dat het juist wél wat toevoegt! Als een topic al snel 5 pagina's heeft kan je bijna al raden dat er een ruzie is losgebarsten (sorry Bokt *LOL* ). Het doorvraagtopic was een van de weinige lange topics zonder ruzie en waar mensen echt leuk met elkaar omgingen...
Greetje???? Haha!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:21

Heb alle berichten gelezen en ben het er mee eens dat het jammer is dat het doorvraagtopic gesloten is en op de mesthoop is beland. Het was een topic waar we allemaal ontzettend veel plezier aan hebben beleefd. Je leerde er de anderen beter door kennen, dat kunnen ze ons in ieder geval niet meer afhalen. Was misschien wel zo netjes geweest om het vooraf even te melden, wat ik trouwens ook had verwacht van het moderatorteam aangezien zij enige netheid en orde wel op zijn plaats vinden. En in dit topic is nooit een verkeerd woord gevallen dus laat ik nu ook mijn mond maar houden Haha! Is beter zo. Ik denk maar LAAT MAAR ZITTEN maar heb er wel mijn eigen gedachten over. Bedankt Laui!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:32

Ik vind het jammer dat het doorvraagtopic weg is. Ik wist niet dat er zoveel mensen waren die zich er aan ergerden dat het nu weg moest. Ik vond juist een heel grappig topic waar ik plezier aan beleefde.

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:45

Ja ik snap het niet. En de boktsoap staat er nog gewoon. En dan die andere topics die nergens op slaan zoals toen met Dildodee (D-I-L-D-O-D-E-E) en mijn printer stinkt. hahaha (not)

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:52

Kunnen we Laui niet heeeel lief aankijken?
Ik mis 'm wel hoor... Huilen

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:58

Felice"]
Kunnen we Laui niet heeeel lief aankijken?
Ik mis 'm wel hoor... Huilen
[/quote]
ik ook Verdrietig

[quote="greetje schreef:
Je leerde er de anderen beter door kennen, dat kunnen ze ons in ieder geval niet meer afhalen.

ja idd!! Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 20:59

Eerlijk is eerlijk: ik had niet gedacht dat zoveel mensen er last van zouden hebben als ik het weghaalde.
Het boktsoaptopic is/was nog niet verwijderd (ga ik hierna doen) omdat ik het zo snel niet kon vinden (ik wordt geacht tussendoor ook nog te werken, nu niet, maar toen wel).

Ik heb het er eerder over gehad met oa Bart. Die heeft zich er op dat moment neutraal over uitgelaten. Ik heb gister (of eergister, weet het niet precies meer) de mening gevraagd van de mods over een aantal zaken op kippenhok waar ik al een tijdje mee zat. Oa dit topic. Daarop concludeerde ik (kan een inschattingsfoutje zijn) dat het topic zijn langste tijd gehad had. Is overigens nog steeds mijn mening (ik geloof dat het er al een hele tijd staat, iets in de trant van 2 maanden, zou ik na moeten kijken). Waarom ik zei dat dit topic m.i. een beetje 'over' is: het gaat nu al wéken zo door. Dat je het topic over kan slaan is waar, maar als het al maanden op de eerste pagina staat kún je er gewoon niet omheen. 1 regetlje met je muis ed. Ik heb dat soort argumenten al héél vaak gehoord, zeker de laatste tijd (dat kan niemand zich meer herinneren?), daar was opeens iedereen het er mee eens dat dát geen argument kon zijn. Waarom wordt het nu dan 2,2-5,10 x gebruikt? Is geen verwijt, ik kan me dat voorstellen, maar voor diegenen die het niet interesseert is het heel vervelend om dat topic zo vaak voorbij te zien komen (elke dag weer bovenaan).
Tuurlijk, je leest niet alles, en die boktsoap is wat mij betreft ook een goed voorbeeld. Het gaat nergens over, en dat mag best. Begrijp me niet verkeerd, het topic op zich is voor mij geen probleem. In die zin dat de mate waarin het stoort natuurlijk miniem is. Maar dat geldt ook voor andere dingen. Dingen die maar voor 1 persoon op bokt storend zijn. En als iets heel lang maar een klein beetje irriteert word je er uiteindelijk toch gek van. Je kunt het ook niet iedereen naar de zin maken. En het is zeker niet zo dat degenen die maar flink zeuren hun zin krijgen.
Misschien heb ik een verkeerd besluit genomen. Dit topic lag wat mij betreft een beetje op het randje. Aan de ene kant zijn er mensen die er lol aan beleven, aan de andere kant zijn er ook mensen die zich er aan ergeren en die er een beetje tureluurs van worden. Misschien had ik het naar algemeen moeten gooien. Wil ik alsnog wel doen, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:04

Ik denk dat je het aan de schrijvers van dat topic moet vragen. Die vinden het intressant. Omdat veel mensen niet naar aangespannen rijden kijken en zich er misschien wel aan storen aan dat ene regeltje ga je toch ook niet meteen dat sluiten. Het was een topic voor degenen die altijd serieus reageerden en die hierin een geintje konden hebben.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:07

Laui, kan je het niet gewoon op de mesthoop laten en het daar open gooien???? Degene die daar lol aan beleven, vinden het daar ook!! Het maakt op zich niet uit wáár het staat, als het maar weer open gaat Knipoog !

Yootha, dank je voor de laatste zin! Zó is het idd wel denk ik!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:29

Laui! nog even iets. Het topic is gestart op 11 februari en er zijn 5526 berichten geplaatst in 38 dagen. Klein rekensommetje geeft aan dat er per dag 145.5 berichten zijn geplaatst. Je zegt dat je een inschattingsfout hebt gemaakt, niks mis mee hoor, alles kan hersteld worden Haha! Inderdaad wat Yootha (ken ik die?) zegt , allemaal mensen die altijd heel serieus op een topic reageren zonder aanstoot te geven oid en die het heel fijn vinden om af en toe even een gewoon vraagje tussendoor willen stellen. Eigenlijk zouden jullie als bokt zijnde ook trots op zo'n topic moeten zijn.

Wat heb je gegeten vanavond Laui! Vork

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:58

Ik vind het ook erg jammer dat het weg is. Er werd geen ruzie gemaakt en ook ik had soms het idee sommige mensen beter te leren kennen door dit topic. Als ik even geen tijd had deed ik gewoon even niet mee, maar meestal ging ik eerst even in het doorvraagtopic kijken en daarna verder. Het was er gewoon altijd heel gezellig!

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen en jij zich aan dit topic ergerden, maar iedereen wist wat erin stond, dus open het dan gewoon niet. Dat deed ik bijv. met het soaptopic waar ik niks aan vond. In geval van ruzie en onenigheid had ik me je reactie kunnen voorstellen. Maar er zijn sowieso veel mensen die nooit in het Kippenhok komen omdat het hun humor niet is en dat lijkt me hartstikke prima. Niet iedereen heeft tenslotte dezelfde smaak.

In ieder geval hoop ik net als de andere doorvraagtopicgebruikers ( Haha! wat een woord!) dat het weer terugkomt. En zo niet, nou ja, het zij zo. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 22:07

Ik vond het ook een leuk topic omdat je er snel even een vraag kon stellen. En ik vond het grappig om door te lezen. Je kon gewoon invallen wanneer je wilde. Je hoefde niet alle blz. te lezen. Je kon gewoon op de laatste pagina invallen en weer verder gaan.
Het was er gewoon gezellig. Ik ben er helemaal voor om ruzie topics te sluiten en weg te gooien maar dit was juist zo leuk.

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 22:11

greetje schreef:
Heb alle berichten gelezen en ben het er mee eens dat het jammer is dat het doorvraagtopic gesloten is en op de mesthoop is beland. Het was een topic waar we allemaal ontzettend veel plezier aan hebben beleefd. Je leerde er de anderen beter door kennen, dat kunnen ze ons in ieder geval niet meer afhalen. Was misschien wel zo netjes geweest om het vooraf even te melden, wat ik trouwens ook had verwacht van het moderatorteam aangezien zij enige netheid en orde wel op zijn plaats vinden. En in dit topic is nooit een verkeerd woord gevallen dus laat ik nu ook mijn mond maar houden Haha! Is beter zo. Ik denk maar LAAT MAAR ZITTEN maar heb er wel mijn eigen gedachten over. Bedankt Laui!

Hier ben ik het helemaal mee eens, nu ga ik voor EEN toppic, mij aanmelden bij de mesthoop omdat ik nog een keer dat toppic door wil lezen. ik ga hier verder geen tijd aan verdoen. Ik zeg niets meer, jullie zoeken het maar uit... Lips are sealed Lips are sealed

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 23:09

Laui! schreef:
Eerlijk is eerlijk: ik had niet gedacht dat zoveel mensen er last van zouden hebben als ik het weghaalde.

* Verdrietig Ik vind het écht sneu!

Waarom ik zei dat dit topic m.i. een beetje 'over' is: het gaat nu al wéken zo door.

Plingan is het toch juist niet over Verward Verward

Dat je het topic over kan slaan is waar, maar als het al maanden op de eerste pagina staat kún je er gewoon niet omheen.
.... maar voor diegenen die het niet interesseert is het heel vervelend om dat topic zo vaak voorbij te zien komen (elke dag weer bovenaan).

*jalousie Verward

...Dingen die maar voor 1 persoon op bokt storend zijn. En als iets heel lang maar een klein beetje irriteert word je er uiteindelijk toch gek van.

*Waarom, een paar? personen vinden dít topic niet leuk, een paar andere mensen vinden dát topic weer niet leuk, de derde groep vindt topic "zus" flauwekul en groep vier vindt topic "zo" irri, no big deal dacht ik zo Scheve mond !

Je kunt het ook niet iedereen naar de zin maken.

*dat klopt, maar dat is hier toch niet het probleem? Het gaat hier niet om één persoon!

Aan de ene kant zijn er mensen die er lol aan beleven,

*Jaaa, ik en met mij nog een heel stel anderen!!!

....aan de andere kant zijn er ook mensen die zich er aan ergeren en die er een beetje tureluurs van worden

Plingát begrijp ik nog steeds niet, hoe kan je tureluurs worden van iets wat je niet leest, omdat het je niet interesseerd Verward

.

Nogmaals, kan het niet op de mesthoop alsnog weer geopend worden????

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 23:51

Als het topic openen en op de mesthoop laten niet kan (ken de software niet, misschien is eens gesloten altijd gesloten) kunnen we alsnog overnieuw beginnen. Maak er desnoods een eigen forum van (Het vraag maar door forum) dan hoef iemand die het geen snars interesseerd er zich niet iedere keer aan te ergeren.

Ik kijk met spanning uit naar een oplossing / reactie.
Beginnen we opnieuw (met garantie dat het niet weer de nek omgedraait wordt) of is het mogelijk het andere topic weer te openen?

We kunnen altijd proberen ons eigen record te verbeteren.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 00:31

Ik doe mee! Als het kan natuurlijk gráág op "ons" oude topic.
"vraag-maar-door-forum" klinkt trouwens ook goed, maar ik ben bang dat we dan over-vragen Knipoog !