Eerlijk is eerlijk: ik had niet gedacht dat zoveel mensen er last van zouden hebben als ik het weghaalde.
*

Ik vind het écht sneu!
Waarom ik zei dat dit topic m.i. een beetje 'over' is: het gaat nu al wéken zo door.

an is het toch juist niet over
Dat je het topic over kan slaan is waar, maar als het al maanden op de eerste pagina staat kún je er gewoon niet omheen.
.... maar voor diegenen die het niet interesseert is het heel vervelend om dat topic zo vaak voorbij te zien komen (elke dag weer bovenaan).
*jalousie
...Dingen die maar voor 1 persoon op bokt storend zijn. En als iets heel lang maar een klein beetje irriteert word je er uiteindelijk toch gek van.
*Waarom, een paar? personen vinden dít topic niet leuk, een paar andere mensen vinden dát topic weer niet leuk, de derde groep vindt topic "zus" flauwekul en groep vier vindt topic "zo" irri, no big deal dacht ik zo

!
Je kunt het ook niet iedereen naar de zin maken.
*dat klopt, maar dat is hier toch niet het probleem? Het gaat hier niet om één persoon!
Aan de ene kant zijn er mensen die er lol aan beleven,
*Jaaa, ik en met mij nog een heel stel anderen!!!
....aan de andere kant zijn er ook mensen die zich er aan ergeren en die er een beetje tureluurs van worden

át begrijp ik nog steeds niet, hoe kan je tureluurs worden van iets wat je niet leest, omdat het je niet interesseerd
.