Die printer van mij vindt het nogal amusument om mij te laten schrikken door zomaar geluiden te gaan maken
En maar zeuren over hoe slecht ie het wel niet heeft. En vraag je een keer vriendelijk of ie NORMAAL wil printen, krijg je nog alleen maar een velletje met vaag wat letters erop! echt, die printers van tegenwoordig.....
Laui! schreef:Ook nog wel een leuk verhaal, het is jammer dat ik er niet bij was, maar mijn baas is laatst finaal door z'n bureau stoel gezakt. Erg spijtig dat ik dat gemist heb, maar ik denk dat ik hem vierkant uitgelachen had. Echt zo'n mooie leren bureaustoel... Gaatie achterover leunen, zakt hij er zo doorheen. Mèn wat jammer dat ik dát gemist heb! }>
Hehe
lol
Laatst wou een meisje uit me klas op de tafel gaan zitten, maakt ze een sprongetje, springt erop en zakt zo door de tafel. We hebben maar gezegd dat dat al zo was voordat we in het lokaal kwamen }>

) volschelden. Dan wou ie er wel met tegenzin wat lettertjes op zetten en als je geluk had een paar hele zinnen!!
}>
*erger erger erger* pfff ik raak nog overspannen van die dingen...
Maar wat doet die cdspeler, die negeert mij cd en draait toch de zeemansliedjes