ligt msn plat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 23:46

heeeeel goed van jou!! Daar is de functie aan en afmelden nou eenmaal voor!!
Ik voel me wel eenzaampjes hiero... Der zijn mensen op msn die gewoon nix zeggen.. vinnik wel een beeeeetje flauw.. Ik denk dat ik zo maar ga slapen.. Moet nog even mijn boek uitlezen. Ik heb donderdag een mo en dat boek had ik allang al uit moeten hebben, maar ik snap het niet hoor!! Wie heb dat ooit uitgevonden: boeken.. Wat zij in 238 blz vertellen kan ook in 10 blz.. Dus waarom die onzinnige moeite doen!! T gaat er niet in hoor bij mij... Het is en blijft nutteloos.. En dan moet je op je mo ook nog eens gaan verklaren wat die rare schrijvers er dan wel niet mee bedoelt hebben.. En wat de onderliggende gedachteis geweest (dat was best wel dubbelop, maar tsja.. het is laat he?? Haha! )

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 23:49

Ja, daar heb je nog een hele klus aan. Maakt dus eigenlijk niet zoveel uit dat ze op MSN niet de oren van je hoofd kletsen. Je hebt genoeg te doen.
Is het wel een beetje een leuk boek? Dat scheelt weer

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 23:55

hahaah bleek het niet uit mijn reactie wat ik vind van lezen in het algemeen? Ten minste: nederlandse literatuur.. Ik weet niet wat ze daaronder verstaan, maar een of andere sexboek zou ook goedgekuerd meten worden gezien het niveau van al die debiele schrijvers die denken dat ze een leuk verhaaltje neer planten.. Ooit wel eens gehoord van het boek: de buitenvrouw? Van joost zwagerman? Hoe ze dat ooit onder literatuur konden plaatsen is mij een groot raadsel!!
Hij kan bladzijdes alle dingen beschrijven die dezelfde kleur hebben als zijn maitresse.. En dan gaat het wer bladzijdes lang over hoe vreselijk het beroep leraar wel niet is.. Dan gata het weer over de geur van zijn maitresse.. Goh goh wat een niveau!!! Om nog maar te zwijgen over de tot in de details beschreven seks die ze hebben...

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 00:12

Ja, dat schijnt normaal te zijn in de Nederlandse literatuur. Hetzelfde met Nederlandse films. Weleens opgemerkt dat er altijd enige vorm van sex inzit?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 10:54

MSN topics zijn not-done op bokt. Zie regels op Algemeen.

Ik had gedacht dat dit topic dood aan het bloeden was, maar kennelijk is er toch een slotje nodig. Bokt is geen vervanger van msn, geen slome chat etc. Zoek dan een chatbox bij bokt (hebben we ook hier), lycos, you name it.

Bvd!