(Sn)Obsession....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 16:34

hehehe wat een lol, allemaal snolletjes Haha!

Bij tilla had ik ooit es lichtgroene peesbeschermers, en dan een donkergroen dekje erop. Stond niet bepaald maja Haha! Ook heb ik een lichtgroen dekje gecombineerd met zwarte bandages Haha!
Prachtig stond het Haha!

BBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:34

Ik ben ook blauwfan! Heb een hardblauwe pad (tja, rij western) met grijs aan de onderkant. Dat blauw staat mijn vos echt supermooi...wilde hem eigenlijk donkerblauw hebben (de pad dan he... Haha! ) maar die kon ik nergens vinden, dus toen deze maar gekocht. Wel zwarte beenbeschermers, maar vloeken doet het niet omdat ik zwarte chaps draag op mijn blauwe spijkerbroek....

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:38

Hihi, nou als ik jullie lees en zie met prachtige sjabrakjes en bijpassende bandages en dan ook nog een bijpassende rijbroek, t-shirt en notabene ook nog een bijpassende pet ( tssss zonder cap he? oh nee die is zwart en dat past absoluut niet!!!), dan word ik wel aangestoken hoor....
Oke, ik moet toegeven, ik krijg te smaak al aardig te pakken: donkerblauwe jas, donkerblauw sjabrak, halster, touw en deken. Geen donkerblauwe rijbroek, maar die staat wel op mn verlanglijstje. Ik heb o.a een groene en die vind ik dan ook wel mooi staan bij een blauwe trui, dus dat past ook wel, ook omdat ik een groene poetskist en zweep heb, en helemaal als ik een vlecht in heb met bovenin een blauw elastiek en onderin een groene....
Whahaha over modefreaks gesproken! Haha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:56

heyyyyy ik heb felgeel ! dus gele bandages en een geel sjabrak met obelix erop ! staat m echt heel gaaf! Haha!

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:42

sjuimpje waar zijn je grijze handschoentjes Knipoog

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 21:22

Ik reed op Bolivia altijd met zwarte peesbeschermers, donkergroen shabrackje met gouden letters Bolivia erop, goud randje en donkerblauwe bies, zwart zadel, zwart hoofdstel met zwart spul onderlegd, donkergroene rijbroek, zwarte laarzen en een zwarte (Feyenoord!) trui Haha!

Ik reed Bolivia (verzorgpaard) trouwens 1 keer in de week en ik had een eigen shabrackje gekocht hoor, niet dat jullie denken dat Bolivia maar 1 shabrack heeft Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 21:31

Bij ons op stal zijn er een paar die zoveel mogelijk spulletjes in het roze willen hebben (zuurstokroze, wel te verstaan...). Jakkiejakkiejakkiebah!

Lopen die arme paarden ineens in de wei met een roze halster om...
gelukkig kunnen paarden niet alle kleuren zien! Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 21:34

Martenique schreef:
sjuimpje waar zijn je grijze handschoentjes Knipoog

Hahaaaaa!
Het zijn grijze handschoenen!!!
Alleen een beetje viezig...

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 09:57

Phoeh, ben wel blij met dit topic! Ben ik toch niet zo'n vreselijke muts.

Laats een nieuwe kar gekocht voor de dames, die is bordeaux met een geel streepje---> ik had alles blauw/wit. Tja, inmiddels dus toch maar ook bordeaux vliegennetje, helaas zijn bordeaux onderleggers en beenbeschermers nergens te krijgen (in shetmat dan he Knipoog )

Ik val dus gelukkig wel mee! Haha!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 14:34

Citaat:
bij mij is alles donkerblauw, ik moet echt geen andere kleur er tussen hebben

Voor mij geldt hetzelfde.
Donkerblauwe bandages, sjabrak, blauwe springteugels, donkerblauwe rijbroek en jas. Wanneer ik niet met bandages rijd, rijd ik met blauwe beenbeschermers.

Blauw blauw blauw...

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 07:15

haha, ik kan ook zo erg zijn! Als ik thuis rijd en niemand "kijkt" dan wil ik nog wel eens minder modebewust zijn, maar als ik naar clinics, wedstrijden etc. ga, hou je dan maar vast! Ik was pas nog bij de ruitersportzaak om een hoofdsteltas, zadeltas, rijjashoes en laarzentas te kopen (handig voor op wedstrijd), maar ik vond het biesje van een bepaalde kleur niet leuk (kleurt niet bij mijn stalkleur; huntergroen) dus nu is de kleur die ik wil apart voor me besteld gna gna }>

Babyblauw lijkt me een geweldige kleur voor bandages haha, die wil ik voor Ronald kopen. Staat volgens mij heel stoer op een zwartbruine Kwijl Grijs en bruin is ook om te Kwijl En voor Perry wil ik nog een shabrak en bandages in okergeel en.. en..blabla

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 14:45

Ow dan ben ik ook een echte Snob!!! Haha! Haha!
Ik stem de kleuren ook altijd af!
Ik heb vooral veel donkerblauw (bandages, dekje, rijbroek, pet, jasje), zwart, creme, en wit.
Ik wil trouwens ook nog alles in t grijs, dat zou echt mooi staan bij mijn schimmeltje!
Heb al een grijze outfit... Schijnheilig

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 10:52

Hmm ik ben niet zo'n snob. Cool
Ik kan best rijden met een beige dekje met witte bandages (noem maar iets hoor Schijnheilig )
maar meestal heb ik toch wel een blauw dekje + blauwe bandages maar ik heb zelf geen blauwe rijbroek Schijnheilig of met een wit dekje + witte bandages, maar niet met een witte rijbroek. met andere kleuren dekjes rijd ik gewoon met witte beschermers. Lachen maar ik ga echt niet alles dezelfde kleur doen hoor, boeien! Knipoog