Ik vind het ook erg overdreven. Je maakt je eigen keuzes en je accepteerd de consequenties. Ik vind het nogal hard tegenover mensen die kanker hebben, en dan gaat het er niet om wat voor kanker, of hoe ze het gekregen hebben. Beetje lomp dat dit gepost is...
Spikkel
Geplaatst: 17-02-02 17:07
ik vind em wel lollig ! ik rook niet maar ja is wel goed voor een rookcampagne maar idd niet alle mensen hebben kanker omdat ze roken mijn neef had kanker en rooktte niet de kanker bij mijn neef is nu wel weg ! maar je moet zelf weten of je rookt maar is lollige campagne !
Kinta
Geplaatst: 17-02-02 17:12
Het zou wel hard zijn als campagne maar ik denk dat dat ook de enige manier is dat het ook overkomt. En nee, niet iedereen die kanker heeft heeft dit door roken en ook niet iedereen die rookt krijgt kanker, maar je hebt als je rookt wel grote kans op longkanker en andere ziektes aan je longen en daar mag best opgewezen worden! Ik vind dat je je niet gelijk aangesproken hoeft te voelen als je niet rookt en toch kanker hebt/gehad hebt of iemand kent met kanker. Dan kan je wel alles op jezelf gaan betrekken, vind ik.
Sizzy
Geplaatst: 17-02-02 17:27
mee eens kinta! mensen die familie/vrienden hebben die gestorven zijn aan kanker hoeven zich niet meteen aangesproken te voelen, dit slaat op rokers...klaar...
er zijn wel meer dingen die meer mensen tegelijk aanspreken maar toch maar een kleine groep bedoelen....that's life
Prima
Geplaatst: 17-02-02 20:12
skipperfan schreef:
Sorry Prima, maar wat heeft dit met roken te maken? Niks toch?