kunnen jullie je ook zo irriteren aan....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 00:07

Ja maar Anneke, koud is hier echt heel koud. Die leiding komt zo ongeveer direct van buiten. En dat water wat onder de grond in de leiding heeft gestaan is vreeeeeeeselijk koud.

Maar ik ga inderdaad gezellig bij de buurvrouw douchen met de kids Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 10:30

Ik heb zo'n hardware leraar. Echt goor! Vraag je wat en dan komt het hoor!!!!!!!!!!!!!!! Dan gaat hij met zijn dikke buik tegen je aan staan en begint te praten. Een walm rook komt naar buiten(net een schoorsteen) en om de paar woorden *slurp*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
En dan moet je hem aan kijken. Maar zelf kijkt hij met zijn linker oog in zijn rechter broekzak! Als je naast iemand zit weet je niet tegen wie hij het heeft. Tegen jou of een van je buren. Krijg gewoon de kriebels al ik het er over heb. En omdat ik op sommige dagen niet met de bus naar huis kan mag ik met hem mee rijden met zijn mercedes. Als of ik daar op zit te wachten. Griezel. En normaal zit ik ook al vaak in een mercedes(wij hebben d'r 2). Hij legte echt de nadruk op MERCEDES, als of dat boeit!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 19:32

gomir schreef:
Maar ik wist altijd alles *LOL* en wij kregen binnen twee maanden 'gelukkig' de geweldigste stagiere ooit (NOT!)...!
Bij ons in de gymklas was dat trouwens helemaal erg, als je iets niet wist kon je eruit gaan. Dan lette je toch niet op of je leerde niet en dan zou je het toch nooit redden! Boos!

meneer Visser zeker???