Waar beginnen jullie de dag mee (eten en drinken).

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 17:03

Drie crackers en een glas sojamelk (ben allergisch voor gewone melk...)
op zaterdag meestal boterham
en op zondag al eens croissantjes...

En standaard na het ontbijt eventjes bokken...

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 19:38

2 boterhammetjes en water!!! Vork

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 20:12

met 2 boterhammetjes met chocopasta en een glas vruchtensap,maar soms gewoon niets.

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 20:56

Twee bruine boterhammen met...jawel..PINDAKAAS en een glas sinaasappelsap en standaard mijn davitamon winter weerstand pilletjes.....
En uiteraard daarna even mijn tandenpoetsen om die ranzige pindakaas geur eruit te halen Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 21:38

Doordeweeks, dus als ik naar school moet, dan eet ik drinkontbijt, das met melk erdoor dus ook gelijk mijn drinken, lekker snel, dus handig Haha! en ook lekker! Vork
In het weekend eet ik 's zaterdags gewoon een boterham met kaas en een glas dubbeldrank en een glas thee met suiker.
's Zondags bakt mijn moeder altijd broodjes, keizerbroodjes en van die puntjes ofzo, Vork. Daar doe ik meestal hagelslag of kaas op. Als drinken dan een glas Jus D'Orange en thee met suiker!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 21:44

ben ik de enige die elke ochtend braaf eem glas Vifit (geloof ik) drinkontbijt abrikoos/perzik neemt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 21:48

Als ik door de weeks genoeg tijd heb lees ik eerst de krant met een kopje thee. Daarna verdwijn ik achter de computer met koffie en een half uurtje neem ik een geroosterde boterham met kass. heb ik weinig tijd dan neem ik de boterham meteen met mijn kopje thee. Al is het nog geen 6uur in de ochtend, voor ik de deur uit ben moet ik wat gegeten hebben.
OP zaterdag ochtend neem ik ene liga of evergreen en dan tussen de middag twee verse broodjes van de bakker met kaas, salami of kip-pesto salade oid.
Op zondag hebben we meestal afbakcroissantjes van de Aldi en anders afbak kaiserbroodjes van de AH. En daar dan thee en koffie bij.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 22:55

Doordeweek: niets of broodjes kaas met melk of jus d'orange. Moet me er echt toe dwingen om dan wat te eten.

Weekends: elke zaterdagochtend en zondagochtend tosti's of ovencroissantjes Vork Soms is samenwonen best leuk Vingers aflikken

Oh over Sonja; als jullie dat al erg vinden zal ik maar niet vertellen dat ik soms rond een uur of 11 een bord spaghetti of gebakken aardappelen wegwerk omdat mijn maag dan voelt als een bodemloze put en dan een simpel broodje niet helpt om mijn motor op gang te brengen? Bloos

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 22:58

Cup-A-Soup!!!! Tja... wat valt daar nou nog meer over te zeggen? Het geeft wel weer lekker aan wat voor mens ik ben...

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 08:56

wat zijn er weinig mensen die beginnen met een goed stevig ontbijt!! Vork

ik eet 's ochtends wat mn mam voor me klaar gemaakt heeft Haha! *LOL*
meestel 2 boterhammen en een cracker en een beschuitje en een kop thee ofzo als ik slecht ontbijt dan ga ik echt om 10 uur tegen de vlakte!

dan heb ik op school pauze om 9.40, een kwartiertje en dan eet ik meestal al een gedeelte van mn brood voor tussen de middag op... Vork

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 09:06

Ik moet 's ochtends ook goed eten. Vork Anders val ik ook flauw.. Vooral als het zomer is! Boos!

Ik eet altijd 's ochtends minstens 2 boterhammen.
dan de eerste pauze (10 over 10) een saucijzenbroodje & worstenbroodje, een zakje chips of een broodje gezond.
tweede pauze (10 over 12) hetzelfde Haha! meestal wel een zakje chips of sauc.&worst. Vingers aflikken Vork