Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Voor erbij dan he...
) Ik heb vorige week bij de Snieder echt supermooie concoursdekjes gezien met ook een beetje grijs in het biesje. BTW, ik kan je uit betrouwbare bron verzekeren dat DE modekleur in paardenmiepjesland de komende zomer babyblauw gaat worden.
. Ze zijn trouwens helemaal nog niet vaal ondanks regelmatig wassen (fleuril).Cody schreef:Katrien, jij bedoelt zeker dat beige ruitje met zwart en een heel klein beetje rood ofzo? Waar je ook sjaaltjes en paraplu's van hebt?
miseryfox schreef:
Trouwens...
zorg je ook dat je sjabrak bij je rijbroek past?? (doet n vriendin van mij wel!!!)
Zep schreef:Ik houd me overigens al de hele ochtend bezig met wat voor kleur rijbroek ik bij mijn bruine Anky's trui ga kopen. Iemand suggesties?
) was er de afgelopen zomer ook al enigszins, samen met grijs (antraciet). Lichtgrijs komt ook steeds meer, alleen zo besmettelijk...
Over dekjes, dekentjes en aanverwante artikelen gesproken.... Er zit in Brugge (Belgi"e, in wijk St. nogwat) een dierenwinkel die dus Burberry accessoires verkoopt. Van dekjes tot aan mandjes en dergelijke. Dat beige is trouwens niet de enige kleur van Burberry, ze hebben het ook met grijs als ondergrond. Als je dat patroon leuk vind moet je gewoon op I-net zoeken naar een stoffenleverancier, want het patroon waar zij zo bekend mee geworden zijn heet eigenlijk Camel Thompson (please, correct me if I'm wrong, ik ben namelijk al een paar jaar uit die 'bizz) Naz"]
[quote="Zep schreef:Ik houd me overigens al de hele ochtend bezig met wat voor kleur rijbroek ik bij mijn bruine Anky's trui ga kopen. Iemand suggesties?
) was er de afgelopen zomer ook al enigszins, samen met grijs (antraciet). Lichtgrijs komt ook steeds meer, alleen zo besmettelijk...
Maar ja, ik woon dan ook in Den Helder, het meest criminele DORP van Nederland
(En we hadden ook nog de eerste Euroroof, wat een verrassing hè?!)
Ik kan morgen wel weer een andere hebben
En of mijn trui bij mijn rijbroek kleurt vind ik eigenlijk al niet zo boeiend, dat chabrak kan me dan al helemaal niets schelen