Ik ben een kakkerrrrrrrrrrr

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 12:31

Ik heb lekkerrrrr Tweetysokken van de HEMA!!!
Lekkerrrrr warrrrm en niet te duuurrrrr!

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 12:34

Ik heb ook ruitjes voor warme voetjes, maar dan ruiten inlegzooltjes Haha!
Van die wollen, thermogevallen, je hebt ontzettend lekker warme voetjes en van de buitenkant valt het niet op dat je een kakkerrrr bent Haha!

Ook ik kan er van mee praten, ben geboren en getogen in een gehucht tussen pakweg Hilversum en Bussum in.

Nu alweer jaren in de Betuwse klei, maar afkomst verloochent zich niet he Verward

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 12:51

Gezellig nog meer kakkerrrrrs.

Ja meestal matchen mijn shabrak en rijbroek wel een beetje. Bloos
Maar ja ik heb 2 blauwe shabrakken, een bordeaux shabrak en een blauwe rijbroek en een bordeaux rijbroek. Dat is eigenlijk toeval, vind de kleur gewoon mooi, maar zo eens in de zoveel tijd komt het dus ook voor dat ik met een blauwe rijbroek en een bordeaux shabrakje rijdt. Of met een bordeaux rijbroek en een blauwe shabrak.

En die zwarte rijbroek...daar heb ik nog geen shabrak bij, maar die matcht weer met mijn zwarte zadel natuurlijk Tong uitsteken

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 13:18

En zwarte shabrakken zijn toch niet echt mooi, als je ze eenmaal een keer gewassen hebt. Kan je net zo goed in 'e'en keer een grijze nemen Haha! . Denk je er dan wel aan om sieraden te dragen in de kleur van het beslag op je zadel?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 13:27

Ja zilver he ringen voor staartriem enzo, heb ook zilverkleurige gespen aan mijn hoofdstel. En zelf draag ik zilveren ringen, zilveren oorbellen gaan met rijden natuurlijk uit Haha!

Zwarte shabrak vind ik voor een Haf niet zo mooi, maar grijs ook niet.
Op zich vind ik grijs voor shabrakken enzo ERG mooi, dus misschien maar een ander paard dan? Gaaaap Voor erbij dan he...

Een stalgenootje heeft voor haar Haf een beige shabrak, beige rijbroek, zwart hoofdstel met goudkleurig onderlegd, gouden gespen en bijbehorend natuurlijk ook een goudkleurig bit, anders lijkt het niet.

Ja we zijn allemaal in stijl.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 13:30

Wat sokken betreft: Pikeur rrrrrrrrrulezz!!

Zwarte sjabrakken zijn idd niet mooi, dan kun je veel beter grijs nemen. (ik heb lekker een grijs concoursjasje Kusje ) Ik heb vorige week bij de Snieder echt supermooie concoursdekjes gezien met ook een beetje grijs in het biesje. BTW, ik kan je uit betrouwbare bron verzekeren dat DE modekleur in paardenmiepjesland de komende zomer babyblauw gaat worden.

Ik houd me overigens al de hele ochtend bezig met wat voor kleur rijbroek ik bij mijn bruine Anky's trui ga kopen. Iemand suggesties?

Hmmm... volgend mij wordt dit een 2e snobbokt-topic Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 13:55

Ja babyblauw, ik zag de shabrakjes al in de winkels liggen.
Wat voor paard koop je nou bij zo'n shabrak? Een zwart paard? Of een schimmel? Cool

Hmmm rijbroek bij je bruine Anky-trui? Maisgeel? Roestbruin?
Beige is voor de ponyclubruiters, ik heb er nog een in de kast hoor, daar niet van, maar nu gaan we voor de chiquere kleuren toch?

Caritas

Niet voor kakkers maar voor dijkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 14:02

Over shabrakjes gesproken... (iets off topic) Zag ik toch een paar weken geleden bij de plaatselijke ruitersportzaak een shabrak in de etalage met tijgerstrepen. Echt vreeeeeeeeselijk ordinair en taggy Misselijk

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 14:05

Ja er heeft al eens een link naar een site op bokt gestaan waar je zulke shabrakjes kon bestellen. Ook zebraprint enzo. Wel grappig maar niet echt iets voor de elite Misselijk Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 14:16

Sharon is al helemaal in babyblauw bezig. Zij rijdt op een donker schimmeltje en hij heeft een baby blauw shabrakje. En dan daargt zij een grijze rijbroek, zwarte bodywarmer, babyblauwe coltrui en een babyblauw elastiekje in haar haar.
Het staat bij Kashmir wel mooi. Volgens mij staat dat licht blauw op veel paarden wel mooi.

Ik hou het op donkerblauw. Of blauw met een ruitje Cool
Zwarte shabrakjes heb ik ook, dat kleedt mooi af als Pablo wat mollig is Clown . Ze zijn trouwens helemaal nog niet vaal ondanks regelmatig wassen (fleuril).

Oja, er zijn trouwens ook shabrakjes verkijgbaar in die beige ruitstof die zo in is geweest.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 14:21

Ja ij hebben trouwens ook nog een kak-shabrak voor Dira: blauw met groen geruit.

Katrien, jij bedoelt zeker dat beige ruitje met zwart en een heel klein beetje rood ofzo? Waar je ook sjaaltjes en paraplu's van hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 14:45

Cody schreef:
Katrien, jij bedoelt zeker dat beige ruitje met zwart en een heel klein beetje rood ofzo? Waar je ook sjaaltjes en paraplu's van hebt?

Dat ruitje ja! Is wel leuk, dan kan je ook met een bijpassende handatas op je paard gaan zitten.
het is dat ik geen leuk klein hondje heb want er zijn ook regenjasjes voor honden met zo'n ruitje *LOL*

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 15:15

Burbury...... (Ik weet het het is niet goed geschreven maar ik heb een hersenuitval vandaag. Kan nog net bedenken wat mijn naam is maar verder moet je niet gaan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 15:19

Bedoel je niet Burgundy?

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 15:30

miseryfox schreef:

Trouwens...
zorg je ook dat je sjabrak bij je rijbroek past?? (doet n vriendin van mij wel!!!)

Ook de niet doorgewinterde Kakkerrrrrs doen dat.... (iemand bij mij van de rijvereniging heeft in America op een stal gewerkt (paarden opzadelen enzo, en die moest zorgen dat de chabrakken overeen kwamen met de kleur van de rijbroek, had ze het fout gedaan: moest ze weer opnieuw opzadelen met een andere kleur chabrak)

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 15:51

Zep schreef:
Ik houd me overigens al de hele ochtend bezig met wat voor kleur rijbroek ik bij mijn bruine Anky's trui ga kopen. Iemand suggesties?

Hoe 'bruin' is die trui? Anky heeft nu namelijk ook donkerbruine rijbroeken, echt een hele gave kleur!!

Ennuh... babyblauw (Boktblauw Haha! ) was er de afgelopen zomer ook al enigszins, samen met grijs (antraciet). Lichtgrijs komt ook steeds meer, alleen zo besmettelijk...

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 16:00

Ik bedoelde wat ik bedoelde, maar zoals ik al schreef had ik het verkeerd gespeld. Kijk hier dan eens: Is precies dat ruitje waar Katrien (?) het over had. http://www.burberry.com

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 17:07

Zoiets? Haha!
Afbeelding

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 17:35

Hmmm, wat wil je nu dat ik zeg? Schijnheilig Over dekjes, dekentjes en aanverwante artikelen gesproken.... Er zit in Brugge (Belgi"e, in wijk St. nogwat) een dierenwinkel die dus Burberry accessoires verkoopt. Van dekjes tot aan mandjes en dergelijke. Dat beige is trouwens niet de enige kleur van Burberry, ze hebben het ook met grijs als ondergrond. Als je dat patroon leuk vind moet je gewoon op I-net zoeken naar een stoffenleverancier, want het patroon waar zij zo bekend mee geworden zijn heet eigenlijk Camel Thompson (please, correct me if I'm wrong, ik ben namelijk al een paar jaar uit die 'bizz)

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 18:54

Naz"]
[quote="Zep schreef:

Hoe 'bruin' is die trui? Anky heeft nu namelijk ook donkerbruine rijbroeken, echt een hele gave kleur!!

Ennuh... babyblauw (Boktblauw Haha! ) was er de afgelopen zomer ook al enigszins, samen met grijs (antraciet). Lichtgrijs komt ook steeds meer, alleen zo besmettelijk...
[/quote]

Jaaahh die broeken zijn mooi he ? ik heb ze ook zien hangen toen ik vorige week bij divoza was.....ik vind ze alleen een beetje te duur.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 18:58

gaver met zo'n rijbroek enzo op een haflinger dat kan gewoon niet!!!! Misselijk enne ik zorg niet dat mijn rijbroek bij mijn dekjes en paard past maar dat m'n paard bij m'n dekje en rijbroek past.. anders neem ik gewoon een ander..

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 19:01

kakerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr *LOL*
enne dat staat niet echt bij een haf je foto die dek en die broek dan he!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 20:16

Okee ik hoor het al. Tijd voor een ander paard.
Een zwarte. Kleurt alles bij.
Tong uitsteken

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 21:42

Ik heb lekker sokken van de HEMA en mijn chabrak kleurt ook al niet bij mijn rijbroek Bloos Maar ja, ik woon dan ook in Den Helder, het meest criminele DORP van Nederland Haha! (En we hadden ook nog de eerste Euroroof, wat een verrassing hè?!)
Ik let niet zo op kleur als ik naar mijn paardje ga! Als ik een nieuw chabrak nodig heb koop ik de kleur die ik leuk vind, de kleur van mijn paard vind ik dan minder belangrijk *LOL* Ik kan morgen wel weer een andere hebben Tong uitsteken En of mijn trui bij mijn rijbroek kleurt vind ik eigenlijk al niet zo boeiend, dat chabrak kan me dan al helemaal niets schelen Party!!
Maar ja, ik kom ook nooit iemand tegen behalve de buurvrouw en die let ook nooit zo op kleur...rood en roze, bij een gifgroen chabrak en een blauwe cap(zo'n glimmende) is ook niet alles Haha!

Ik vond trouwens net wel een paar ruitjessokken in de kast, ik heb alleen geen rijbroek die erbij past...Schijnheilig

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 00:51

lekker offtopic..
ik heb ook n babyblauwsjabrakje voor Keriem..
staat er apetijtelijk!!!
staat echt goed!!!