Geweldig idee! Bart?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 03:20

Nimber schreef:
oooh cool stalkers. laudi ik moet jouw 06- hebben ik wil je stalken en behijgen }>

Heeft ze niet!! Juist! Die Laudine, die altijd zo klaagt over met de tijd meegaan ( Tong uitsteken Haha! Extreme duivel ) heeft geen mobiel....

Ik wilde dat een tijd geleden ook al, Kim!! Naja, kan jou altijd nog stalken... Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:39

Marsje schreef:
Ja, oke. Het is ook wel irri als je meer SMS'jes wilt sturen en het kan niet meer. Een andere optie zou nog kunnen zijn dat 06 nummers niet zichtbaar zijn op bokt, maar waarnaar je wel kunt SMS'en. En de ontvanger moet natuurlijk wel kunnen zien wie 'm gestuurd heeft. Al dan niet met nummer

Ja Marsju, das een goed idee.
Gewoon zo aanklikke,datie word verstuurd,zonder het nr. te zien,alleen de ontvanger kan t zien =) slim!
IK BEN VOOOOOORRRRR }>

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:40

Marsje schreef:
Ja, oke. Het is ook wel irri als je meer SMS'jes wilt sturen en het kan niet meer. Een andere optie zou nog kunnen zijn dat 06 nummers niet zichtbaar zijn op bokt, maar waarnaar je wel kunt SMS'en. En de ontvanger moet natuurlijk wel kunnen zien wie 'm gestuurd heeft. Al dan niet met nummer

Ja Marsju, das een goed idee.
Gewoon zo aanklikke,dat ie word verstuurd,zonder het nr. te zien,alleen de ontvanger kan t zien =) slim!
IK BEN VOOOOOORRRRR }>

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:41

Marsje schreef:

Ja Marsje, das een goed idee.
Gewoon zo aanklikke,dat ie word verstuurd,zonder het nr. te zien,alleen de ontvanger kan t zien =) slim!
IK BEN VOOOOOORRRRR }>