Stelletje MUTSEN!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 15:28

hahahahahaha we hebben lol en ze nemen het ook nog serieus Verward .

maar voor de mensen die het nog niet wisten Dildodee spoort ECHT NIET. Oeps moet zijn Dildoree. Lips are sealed .

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 15:57

Citaat:
Ik vind het inderdaad een beetje raar en asociaal dat als iemand anders dit flikt dat er meteen een slotje op komt en als een mod het dan doet dat het gewoon verder kan gaan.....

Citaat:
Ik vind het inderdaad een beetje raar en asociaal dat als iemand anders dit flikt dat er meteen een slotje op komt en als een mod het dan doet dat het gewoon verder kan gaan.....

Citaat:
HALLO:

Keiharde regels:

Het is absoluut verboden andere gebruikers (Bokkers) opzettelijk te kwetsen en/of
uit te schelden.

BLIJFT moeilijk he?
doe dit via PB ofzo!

jezus wat een domme reacties weer!
Dit is als geintje bedoeld mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denken julie nou echt dat dit serieus is? Duh! Als degene die het schrijven het maar leuk vinden ! Enne ik vind ook niet ieder topic grappig! Gelukkig maar anders zat ik de hele dag te bokken!

Enne dildodeetje is echt maf!!! Maar wel een supergave te gekke meid!! Ze is nu onderweg naar mij toe en neemt een broodje kroket en een kaassouffle voor me mee ben benieuwd of t dit keer in 1 keer goed gaat!!!
(Zie topic doree bij de mac!)

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 17:33

Nou ja, obsession, zulke domme reacties zijn het ook weer niet. Hoe kunnen zij dat nou weten? En bovendien als een ander zogenaamd "ruzie-topic" ook grappig bedoeld is en een modje snapt het niet, komt er ook een slotje op hoor!
Maar goed, laten we het gezellig houden Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 17:38

Felice schreef:
Nou ja, obsession, zulke domme reacties zijn het ook weer niet. Hoe kunnen zij dat nou weten? En bovendien als een ander zogenaamd "ruzie-topic" ook grappig bedoeld is en een modje snapt het niet, komt er ook een slotje op hoor!
Maar goed, laten we het
gezellig
houden Haha!

Ik ben het hier helemaal mee eens. Aan jullie taal- en emoticongebruik is niet echt af te leiden dat het een grapje is, en als een moddie het niet snapt laat dan eerst ook ff pb'en waar het over gaat voor er een slotje op te gooien. Ik ben der niet kwaad om ofzo hoor maar probeer er op te letten dat als jij andermans humor niet snapt dat jullie humor misschien ook niet begrepen wordt door anderen.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 19:42

Sorry al je goed gelezen had zag je dat deze mensen op dat moment in een huis zaten.

Ene ondertussen mag je de teksten en topics van Doree wel met een korreltje zout nemen. Als je denkt dat ze echt ruzie hebben stuur je ze een PB of stuur je het naar de moddie maar ga je niet zo reageren.
beetje beter lezen en nadenken is hier wel op zijn plaats.

Lips are sealed ene ik kon aan de smilies wel lezen dat ze lol zaten te trappen. Cool

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 19:49

Sannetje schreef:
Doree je moet edelate niet zo afsnouwen ja! Zij is volgens mij heel aardig en ik ben het 100 procent met haar eens!

PUNT 1: het is Ethelate
PUNT 2: als je al niet begreep dat het geen botte reactie was, maar een uitleg van hoe de vork in de steel zat (ken je die uitdrukking of zal ik die ook nog even nader verklaren??) dan begrijp je de rest dus ook niet!!

Het was dus een grap!! Begrijp niet waarom jullie je er zo druk om maken als toch niemand van jullie gekwetst wordt en degene die in jullie ogen "gekwetst" wordt, er absoluut geen probleem mee heeft! Verward Verward Frusty Frusty

Of ligt dat aan mij? Verward Verward

En voor de rest, zie Prisca's antwoord hierboven....

En bij al mijn topics die grappig of niet serieus zijn (correctie: die IK grappig vind... Frusty ) kun je aan de smileys wel zien of ik het meen of niet.

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 19:57

We maken ons alleen maar zorgen om je, Doree, daar zou je blij mee moeten zijn! Tsss nog ondankbaar ook! Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 14:25

Ok zoals dorée als zegt: het was allemaal echt één grote grappige boel. Ik dacht op het moment ook wel dat het waarschijnlijk weer eens niet zo opgevat ging worden als het bedoelt was. We hebben Prisca ook nog gepest met Leysander inhet achterste van de supersonische neushoorn, en als je de foto's ziet, dan geloof je niet dat wij ook maar 1 moment niet gelachen hebben... Maar goed... For the time being doe ik er wel een slotje op Tong uitsteken Het gaat erom dat we heel erg veel lol hadden. En k*twijven vind ik niet eens zo erg hoor, als je opzettelijk gaat zeggen dat mensen lelijk zijn etc en er nergens uit blijkt dat het grappig bedoelt is... tsja... ik heb trouwens ook nog nooit een pb van iemand gehad die dan zei dat het een geintje was en het kon uitleggen... Maar goed... Zoals ik zei: slotje!