Door mijn eigen gelieg een kerstcadeau waar ik niets aan heb

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 13:31

Ik heb niet eens een kerstboom, dus ook geen cadeautjes. Wel cadeautjes gekocht dit jaar, maar ik heb ze nog niet kunnen geven.

Dat van die wekker ken ik, ik ben nog een graadje erger hoor. Bij mij staat er 1 niet naast mijn bed, dan moet ik er dus uit om m uit te zetten, dan rol ik mijn bedje weer in en dat ritueel herhaalt zich een paar keer. Naast mijn bed staat een wekker die ik eens voor mijn verjaardag heb gekregen, die zet ik slapend uit.

Een ochtendmens zal ik nooit worden vrees ik.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 13:45

Oh wat herkenbaar.... Met de wintertijd crashte mijn oude wekker, nieuwe batterij heeft hem niet voldoende kunnen reanimeren, hij bleef behoorlijk gehandicapt (liep wel maar ging NIET af, dus werd ik niet wakker). Toen zei mijn moeder: dan kun je m voor Sinterklaas vragen. Dus ik dacht: ik kan er net zo goed een zelf kopen, maar ze hadden mijn oude vertrouwde wekkertje (geen radio, want dan val ik net zo hard weer in slaap) niet meer. Uiteindelijk kwam ik nog net op tijd voor mijn werk eruit. Nu heb ik voor Sinterklaas dus een of ander vreselijk piepding gekregen. Echt heel erg, een lomp ding van hier tot tokio, maar ik wordt wel wakker, want hij piept tig keer zo hard als mijn oude. En hij kan ook op de herhaalfunctie, dus elke vijf minuten pieptie me gek. Wel jammer, want nu moet ik verplicht op tijd wakker worden.... ook met kerst!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 18:38

Laui! schreef:
hij kan ook op de herhaalfunctie, dus elke vijf minuten pieptie me gek. Wel jammer, want nu moet ik verplicht op tijd wakker worden.... ook met kerst!

Je kan hem ook uitzetten hoor. Haha! Ik ben ook zo erg, ik heb nu drie wekkers en die ene hoor ik niet, een andere staat bij mijn 'kap' tafel en daarvoor moet ik mijn bed uit, maar het is nu zo godsgruwelijk koud (5 C) dat ik gelijk mijn bed weer induik waarop ik nog een wekker heb staan die ik onderbewust uit zet. Iedereen is dus continue boos op me, omdat je die wekkers aan de andere kant van de binnenplaats in het hoofdhuis kunt horen, en dan voor ongeveer een uur continue. Ik vrees dat ik ook nooit een ochtendmens zal worden......

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 19:00

z