Wie werkt er bij mac donalds???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

is mac donalds lekker???

Poll eindigt op

ja heerlijk
35 (100%)

Totaal aantal stemmen: 35

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 17:48

joostvangestel schreef:
- Burger King

Burger King is echt lekker!!! Dat vind ik lekkerder als Mac Donalds, de hamburgers tenminste Kwijl
Maar ik vind het eten bij de Mac Donalds wel lekker, vooral de Big Mac en de Quarter Pounder Lovers

Ik zou er denk ik niet willen werken, heel de tijd patat bakken enz, dan zou ik volgens mij na een tijdje echt geen patat meer kunnen zien, nou in ieder geval niet meer kunnen eten Misselijk

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:24

iemand vroeg het uur loon van een 16 jarige ligt eraan pertimers verdienen niet zoveel,maar fulltimers weer wel!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:57

Ik ging vroeger nooit naar de Mac, maar sinds de auto eris is het wel makkelijk om ff naar de macdrive te gaan.
Eigenlijk alleen als ik alleen thuis ben of mijn pa en ma hebben geen zin om te koken.
Zomers is de Mac vooral handig bij het halen van een heerlijk mcflurry of een Sundance ijsje.
Als warm neem ik meestal een BigMac en een grote patat.
mckroket is ook wel lekker.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 13:37

Hmmm...ik kan me eigenlijk net herinneren wanneer ik voor het laatst bij een Mac ben geweest...tsja, ik lust het wel hoor, maar ik haal liever een Vlaamse friet in de Voetboogstraat in Amsterdam, die is pas echt jammie! Met Zaanse mayonaise, pindasaus en uitjes...hmmm, ook al in geen eeuwen geweest, vrijdag misschien maar even via de stad naar Escaal... Haha! En burgers zijn wel lekker bij Caddy's en kippedingetjes bij Kentucky Fried Chicken...maar oke, even on-topic, de milkshakes vind ik wel lekker van de Mac en de MacChicken ook hoor. Maar het lijkt me een drama om in een McDonalds te moeten werken, zo gek krijgen ze mij echt NOOIT!!!

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 18:35

Misselijk - smiley is er nog hoor, 3de rij van bove, helemaal rechts Clown maar ik werk niet bij Mac Donalds, beetje te jong Clown Clown Clown maar het eten daar vind ik wel heel erg LEKKER!!! Tong uitsteken

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 11:03

Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
verder geen commentaar Knipoog

nee, ik haat junkfood!