ff afreageren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 19:00

Eh lunatic, we hebben alleen plastic roerstaafjes, en die breken (ik spreek uit ervaring Haha! ) maar roerstaafjes breken is ook en leuke manier van afreageren hoor!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 00:50

Toch blijf ik bij mijn mening. Ik vind het niet kunnen dat je berichtjes plaatst dat je ff een stal in wil lopen om een paard af te rossen, dat je hem zo met je sporen zult pakken dat het vet eruit druipt Misselijk Ik vind dat je dat niet kunt maken, ga je dan ergens anders op afreageren. Want met zulke stukjes, twijfel ik toch aan je vermogen om met paarden om te gaan en geduld voor een dier op te brengen. En dan maakt het niet uit of je 1000 positieve berichtjes hebt geplaatst of dat je anders van die grappige stukjes schrijft. Al was ze een kruising tussen Anky en Beatrix, dan zou ik er nog net zo over denken.

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 16:22

Gaaaap Slapen
Steeds hetzelfde zeggen is niet zo nuttig lijkt me Verward .
Als ik bijv vervelend gereden heb en ik schrijf een stukje op bokt erover, dan mag ik dat zelf weten. Of dat nou negatief is of niet. Ik roep weleens dat ik mijn pony verkoop en er geld op toeleg }> , nou en?
Het is aan de rest om tussen de regels door te lezen en er niet al te serieus op in te gaan. Bovendien is het vast allang weer over, he Laui Haha! .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 19:16

Ja, en waar paard staat mag je ook een naam lezen van een zeker persoon in mijn omgeving, maar daar ga ik verder niet op in.
Joop had voor de verandering helemaal niks gedaan, en die heb ik ook 10x een knuffel gegeven hoor.

En als je niet gelooft dat ik niet met paarden om kan gaan, ik ben voor velen die mij samen met Joop kennen hét bewijs van 'horsemanship' ik ben de enige die dat beest een beetje normaal kan laten doen. En helaas heb ik ook wel eens mijn offday, maar dat komt NOOIT door mijn paard, en ik reageer dat ook écht nooit op hem af. Kijk wel uit, mag hij weer maaaaanden in therapie enzo. Bovendien rijd ik m niet als ik me rot voel, dan gaat het nooit geweldig, dus ik kijk wel uit.

Voor de rest zou ik zeggen: DIT IS HET KIPPENHOK.

Hmm, weetje wat ook bevorderlijk is: op je werk komen en ontdekken dat alles, maar dan ook echt alles in t honderd loopt, en dan maar glimlachend vriendelijk blijven. Heb gister én vandaag allemaal rotmensen gehad, en ik kan je vertellen: t is een wonder dat ik nog leef. Haha!