hier wordt ik gek van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 13:40

ja ach dat hoort er gewoon bij.
en al die piemelbezitters hebben t ook niet makkelijk hoor die hebben vaak een flink minderwaardigheidscomplex omdat piemeltje niet het gewenste formaat heeft (en zeker op onze leeftijd en jonger de puistjes op hun neus ed ook niet) maar die maandelijkse ongemakken kom ik wel door hoor. gewoon aan denken dat je ook zoals je al zei garnalen hersentjes (mag je dat wel hersens noemen??) kan hebben

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 13:42

precies, alle ongemakken bij elkaar opgeteld zijn wij niet-piemelbezitters veel beter af..

Laudie

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 13:52

ech wel, al die piemelbezitters hebben nog zo'n ongemakkelijk gedoe. dat op het verkeerde moment dat ding een keertje gaat werken enz. bv als ze een spreekbeurt hebben ofzo. hihihi dan voel je je pas kl*te hoorde ik van een vroeger vriendje. *LOL* Extreme duivel *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 13:54

*grijnz*... Oh, man, erg lijkt me dat... Natte dromen zijn vast ook erg niet leuk...

Lalala.. Oh, dit is mijn 1403 berichtje..

Laudie

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 20:19

Citaat:
Op 2001-03-30 13:37, schreef Thirza:
zolang dat ik mayo ken noem ik haar al mayo, mayo hoelang ken ik jou nou 6 of 7 jaar ongeveer (je zat toch de eerste al bij meertje?????)

Nee hoor, ik heb eigenlijk nooit bij Meertje in de klas gezeten. Maar ik ken haar wel vanaf de 1e. Dusse nu zo'n 8 jaar. Lang alweer hè?

Pling Knuf Mayo Pling

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 20:29

ik ben hier miseryfox maar in t echt heb k andere naampie's..
Sharda... Sharry... Sha... Ruelles... HUNKY... Missy... tja geloof dak nog wel ff door kan gaan...
een korte toelichting is waarschijnlijk wel nodig...
de eerste 3 slaan op mn 1e naam Sharda
de 4e op mn 3e naam (tja.. ik heb r 3.. ontiegelijk veel he maar t leuke is wel dat mn eerste 4 letters vormen ook de eerste e letters van mn namen.. snappie t nog??)
HUNKY is een verzinsel van mn beste emailvriendin
En missy komt van miseryfox en miseryfox komt van eum... het feit dak n beetke pessimistisch ben...

Groetjes.....
Sharda

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 20:29

Je moet er wat voor over hebben om geen piemeltje te hebben.
Maar ik kan je verzekeren dat het ook voordelen heeft. Ik mag tenminste "ongestraft" met mijn Disco door het bos raggen, niemand die dat vreemd vind.

Groeten Gery (mijn echte naam)

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 21:34

Lovers
minn doopnaam is Wilhemina Hendrika, heel koninklijk dus. Roepnaam is gewoon Riëtte, afgekort Jet (er is een dubbelganger!). Marc heeft een 2e naam: Eric.. Vroeger zeiden ze Peppie en Kokkie (om z'n achternaam, is Kok...) oliebol! Mijn achternaam nu dus ook! Oeps Verward Verward Verward Verward Huilen Verdrietig Misselijk

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 23:58

Hmm, mijn officiële namen zijn: Marjolein Jozepha Maria. Dus ook nogal kak. Hihi.

Pling Knuf Mayo Pling

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-01 11:50

ja mayo dat is echt al lang

ik heet gewoon thirza en niks erbij

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 21:26

Hehe, ik heb lekker 4 doopnamen Lachen da's pas luxe *LOL*

En nog piemel bezitter ook. Hmm, is soms wel makkelijk, niet altijd.. Plassen is in iedergeval veeeeeel makkelijker. Gewoon staand of ergens tegen een boom aan ofzo. Al die gore wc brillen. Brr. Vooral op vakantie, yeck.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 19:19

ik ben ook nog eens gedoopt ja... Weet erniets meer van, maar het schijnt de enige keer geweest te zijn dat ik als een idioot lag te gillen... Zegt genoeg, vraag me af of het daardoor wel nut gehad heeft. Denk het niet *LOL*

Laudie