Verslaafd aan Bokt.nl?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 14:28

Citaat:
- Je trouwt met je boktvriend(in), neemt beide een eigen PC, om met elkaar te kunnen chatten.

Dit is heel erg... Robert en ik zijn niet getrouwd en ik ken hem niet van bokt. Maar... we hebben allebei een eigen pc, ik in de slaapkamer, hij in de woonkamer en als we beiden achter de pc zitten, communiceren we via MSN of ICQ.

Tja... en ik ontbijt ook regelmatig achter de pc. Makkelijk want dan verdoe ik geen tijd. Kan ik eten en lezen tegelijk.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 16:00

Help...ik ben verslaafd Scheve mond\

Huilen Huilen Huilen
ik zat nog in de ontkenningsfase Frusty

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 18:32

nou ik ken ze echt niet Schijnheilig (uche uche)
ik denk ook wel es van stinkmodder en dat wil ik dan zeggen haha Lips are sealed

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 19:02

ach Cody, dat zat ik gister ook! maar vandaag heb ik toch maar toegegeven dat ik eigelijk niet meer zonder bokt kan!!

I LOVE YOU BOKT!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 19:08

OOOhhhh wat erg...
Ik herken alles....
IRL sta ik met nogal wat bokkers op stal of heb ik bokkers als vrienden. gesprek gaat ook altijd eerst over bokt (roddelen wat vind jij daarvan etc...)
Ik ken Mike van een Chat en daarna een meeting.
Vaak zit ik achter mijn PC te bokken en zit hij met de laptop op schoot te FMB-en (voetbal forum)

Hoe vaak het niet voorkomt dat ik 'm bel en hij dan zegt check je mail en dan mail ik terug en dan zeg ik je hebt mail terwijl we gewoon doorbellen *zucht*

Mensen op bokt weten meer van mij dan mijn familie ik spreek de bokkers meer dan mijn familie... oooh men wat erg.
Ik meet ook heel wat af (ik ben karin aan het inhalen maar das de meetqueen en dan niet in de zin van vlees)en ik spreek renaat al vaak aan met akkie en anouk met piggy... maar ze doen hetzelfde bij mij *opgelucht*
aaaaaaahhh Ik ga afkicken denk ik

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 22:10

Ik kan t ook niet helpen...
Iedere keer loop ik langs de computer, kijk ff op mn horloge, hmm nog 5 minuutjes, kan nog ff bokken voordat ik wegmoet... Hahahahaha erg he? *LOL*

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 18:52

ik ben ook wel een beetje verslaafd . ik ga namelijk elke dag naar bokt.nl , ook als ik nogal veel huiswerk heb .... mijn schoolboeken kunnen niet bij de pc liggen , dan begint mijn broer te krijsen dat dat ( bij de pc ) ZIJN werkplek is ...

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 16:38

Komt me nou helemaaaaaaal niet bekend voor......... Schijnheilig

Het is echt heel erg!!! Ik kan dus de weekenden niet bokken, omdat ik alleen op mijn werk kan.... Huilen gelukkig wasd er zaterdag een meeting!!

Uniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:51

Ha, die vind ik wel goed bedacht, ik denk dat het wel redelijk over een komt met mijn gedrag!