ik heb trouwens een grote kist (in de zadelkamer, die kisten staan naast elkaar en het is dus een soort bank als ze dicht zijn) en zadel en de hoofdstel hangen daarboven aan van die speciale hangers. De dekens hangen meestal aan het dekenrek voor haar stal en daar hangt ook haar halster en daar staat de poetsbak.
Yentl
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 20:40
gtsskkt.. ik dacht dat ik al veel spullen had.. gggtttssss... en fonnie ik heb ook geen kast, zoals al eerder stond. goh toch van de week naar de ruitershop, ik loop achter hihi
Nathalie
Geplaatst: 26-09-01 06:38
Thuis heb ik noig van alles liggen.
2 halsters (concours halster en een te klein halster, kopen iemand?? ) chaps (ook te koop ) shabrak (ook te koop) winterdeken onderdeken hoofdstel (ook te koop) zadelwas-spul (hoe heet da!? ) sporen (rijd voortaan zonder ) bitje met kopere rolletjes frontriem kapotte vliegendeken
Cody
Geplaatst: 26-09-01 08:26
Hm okee...
2 Hoofdstellen 1 zadel 3 shabrakjes 1 fleecedeken 1 poetskist 1 schrift met pen (voor de Aldira-verhaaltjes van mij en Madeleine) CD's 2 zwepen emmer met apotheek-inhoud mesthandschoenen schilmesjes cap, oude spijkerbroek, jodphurs, minichaps zadelonderlegger singel halster met touw longeerlijn
oja...Madeleine heeft ook haar poetstasje met 3 borstels in de kast liggen
flopsy
Geplaatst: 26-09-01 08:35
uuhm, okee, daar gaan we: -zadel -hoofdstel -poetsspullen -zweetdeken (ergens achterin gepropt) -2 paar chaps -1 cap -1 helm -cup a soup (op dit moment 4 pakjes champignon) -capuchino (3 zakjes) -3 bitten -3 dekjes -longeerlijn -betadine shampoo en zalf, dettol -2 halsters -1 halstertouw -en heeeeeeel veel troep
ibikus
Geplaatst: 26-09-01 10:17
Ik denk dat ik jullie maar bespaar, die tig dekens, emmers vol borstels, 3 planken vol met flesjes en smeerseltjes, en eigenlijk wet ik zelf niet eens wat ik heb. Vorige week weer even wat dekens opgezocht en wat ik daar allemaal voor moois tegen kwam