Ik zal straks even foto's maken als ik weer op stal ben!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Rocky_konijn schreef:Niemand?
Ik denk eerlijk gezegd dat het niemand interesseert hoeveel namen Luna inmiddels heeft gehad of krijgt maar dat ze benieuwd zijn naar een vervolg van het verhaal.

deze lijkt heel erg op een foto die we al eens eerder hebben gemaakt 

Daar binnenkort meer over. Ik zal zo even foto's maken van de paarden op 't nieuwe plekje!Suzanne F. schreef:Wat een leuke nieuwe plek! Worden er ook wedstrijden georganiseerd?
Maar we kunnen natuurlijk wel "gewoon" rijden, voetballen en foto's maken, dus ach.
)
. Het is een merrie en ze heeft de naam Jumper gekregen.
. Hij heet Marly. Ik moet nog even aan de eigenaar vragen of ik de foto's ook hier mag delen
.
Joy dus nog een kleine 100 dagen! Het aftellen kan beginnen! Suzanne F. schreef:Ik ben benieuwd naar de veulentjes! Welke kleuren zullen ze worden denk je?
. Ik had mijn vorige bericht ongeveer een kwartiertje geplaatst en dan wordt ik gebeld dat Happy in een hoekje van de schuilstal op 3 benen stond... Dus gelijk haar eigenaar gebeld en naar naar de stal gereden. Toen ik daar kwam stond haar eigenaar al bij haar. En ja hoor, ze stond op 3 benen. Dus de eigenaar had de dierenarts gebeld, en die kwam. Maar die zag meteen dat het mis was. Dus we zijn naar de kliniek gereden. Met helaas nog geen uitslag
Vannacht moet ze sowieso nog op de kliniek blijven, arme pony. 

Rocky_konijn schreef:Suzanne F. schreef:Fijn dat alles goed gegaan is. Hopelijk komt het met Happy ook goed.
Ja, dat hoop ik ook!
We gaan naast de box waar ze komt te staan, een paddock maken waar elke dag een ander paardje staat, zodat ze wel wat gezelschap heeft en de andere paarden ook nog gewoon in de groep staan.
We hebben (in overleg met de kliniek) besloten om een deel van de schuilstal af te zetten voor mevrouw Pechvogel. Dus dan kan ze lekker met de andere paardjes staan!