Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliine schreef:Hee zeg mijn shetlanders hebben geen beperking hoor![]()
NatasjavE schreef:Ik vind gewoon dat ze gelijk hebben.
De Grand national heeft dat al veel langer begrepen. Daar is ook een race voor shetlanders. Al kunnen die ook nog wel een stapje verder gaan. Gewoon racen tussen de volbloeds.
Dus gewoon ook shetlanders op Jumping Amsterdam. Balken op de hoogste stand en hop er onderdoor!!!!
Telpeva schreef:Ik heb wel een paar suggesties voor shetten in de topsport!
Shetling: curling, maar dan met een shetlander in plaats van een bal. Om het dier vooruit te krijgen kunnen de deelnemers met stalbezems een snoepje vooruit rollen voor de pony, zo snel mogelijk
Shetwerpen, een variant op dwergwerpen dat in sommige kroegen populair is
Polstokshetspringen, met een stok en een aanloop over een shet springen.
Monstertruckshetness: een shetlander (gepimpt uiteraard) een parcours laten lopen waarbij je punten krijgt voor alle wheelies, air time, en uiteraard bonuspunten wanneer je met de shet over een serie geparkeerde auto's heen dendert en alles in het parcour sloopt.
Formuleshet: op een racecircuit rondjes rijden met een stoere racewagen met shetlander op schoot
Shetbal: twee shetlander teams, met een voerbal met van die snoepjes die er af en toe uit vallen. Het team dat de meeste snoepjes heeft kunnen opeten wint.
Shetscaperoom: de shet die het snelst zijn box open gepuzzelt krijgt, de route naar de voerton vind en de voerton open krijgt en een hap neemt wint.