Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Blacky schreef:Nou TS als ik de zoekfunctie gebruik bij jou en zoek op het woord poedersuiker dan maak jij er zelf juist veel gebruik van.
Beetje een flauwe vervroegde 1 april grap.
Iris82 schreef:Ik lig in het ziekenhuis. Geef mij lol jij poedersuikermens. Ik verdien het.
Alwiene schreef:Ik wacht eigenlijk op iemand die zegt dat ie dit een poedersuiker topic vindt met een behoorlijk banketstaaflig gezeur die zich afvraagt of TS niet een prutsmuts is die nodig weer eens moet fietsen, en zich daarna met haar eigen oliebol maat gaan bemoeien. Daar wacht ik op. Niet dat ik zoiets zou zeggen natuurlijk, dat zeker niet
Alwiene schreef:Ik wacht eigenlijk op iemand die zegt dat ie dit een poedersuiker topic vindt met een behoorlijk banketstaaflig gezeur die zich afvraagt of TS niet een prutsmuts is die nodig weer eens moet fietsen, en zich daarna met haar eigen oliebol maat gaan bemoeien. Daar wacht ik op. Niet dat ik zoiets zou zeggen natuurlijk, dat zeker niet
Suzanne F. schreef:Alwiene schreef:Ik wacht eigenlijk op iemand die zegt dat ie dit een poedersuiker topic vindt met een behoorlijk banketstaaflig gezeur die zich afvraagt of TS niet een prutsmuts is die nodig weer eens moet fietsen, en zich daarna met haar eigen oliebol maat gaan bemoeien. Daar wacht ik op. Niet dat ik zoiets zou zeggen natuurlijk, dat zeker niet
Ik durf mijn censuur niet uit te zetten...