Chiave schreef:Ze kunnen wel over het dak lopen, maar alleen in december.
En alleen wanneer je een rood kleedje aan hebt, met witte jurk eronder.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcel75 schreef:Yonker schreef:Ga je dat witte paard ook in een garage zetten?? Dat is niet aan te raden, de uitstoot van een paard stinkt iets meer
Nee hoor , heb net een huis gekocht met stallen en weide , vandaar ook het idee om er een paard in te zetten .
troi schreef:san4nie schreef:Witte paarden zijn allemaal heel heftig en moeilijk. Zijn eigenlijk alleen weggelegd voor professionals. Niet aan beginnen dus...
Klopt! Vaak ook lastig aan de hand, schoppen en bijten als je niet verdraaid goed oplet. Wat dat betreft zijn zwarte paarden met een stervormig kolletje een stuk makkelijker. Ideale paarden voor beginners ook
Apple schreef:Ik vraag mij af of de witte Audi in kwestie ook een trekhaak heeft en een trailer mag trekken. Dat lijkt mij anders prioriteit nummer 1: een auto met trekhaak (wit is overigens geen erg praktische kleur bij paarden in de buurt).
Marcel75 schreef:Apple schreef:Ik vraag mij af of de witte Audi in kwestie ook een trekhaak heeft en een trailer mag trekken. Dat lijkt mij anders prioriteit nummer 1: een auto met trekhaak (wit is overigens geen erg praktische kleur bij paarden in de buurt).
Heeft ie !
Ik noteer : -(witte) trailer
- zadelkamer ( kan in een ruimte in de stal) , moeten die zadels warm liggen ?
Bambelien schreef:Let ook op met je witte Audi en een wit paard. Ze matchen misschien wel leuk, maar uit recent onderzoek is gebleken dat paarden lak eten. Wellicht dat een wit paard dan de verleiding van witte lak niet kan weerstaan.
Marcel75 schreef:Bambelien schreef:Let ook op met je witte Audi en een wit paard. Ze matchen misschien wel leuk, maar uit recent onderzoek is gebleken dat paarden lak eten. Wellicht dat een wit paard dan de verleiding van witte lak niet kan weerstaan.
Waar woon jij ? Hier eten ze geen lak ....
Harvey1 schreef:Paarden die hoog in het bloed staan zijn de meest betrouwbare, rustige en brave paarden. Mijn tip is om een paard te kiezen met een bloedlijn waar o.a iets van Jazz in voorkomt. Aangezien je aangeeft nog niet veel ervaring te hebben lijkt een betrouwbaar paard mij een goed plan! Succes met de zoektocht.