Het banaalste wat jij ooit aan een vrouw moest uitleggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:21

Iriscope schreef:
Dat er geen weetikhoeveel dorpjes/steden in Duitsland zijn die " Ausfahrt" heten...

Dat dacht ik ook _/-\o_

En ik heb m'n vriend weer moeten leren dat er Ausfahrt staat en géén assfart :')

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:22

Dat een doorgestuurde email nog steeds in je inbox staat en niet is verdwenen na het doorsturen.....Het is geen brief he...... }:0

IrishDraught

Re: Het banaalste wat jij ooit aan een vrouw moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:14

Mn tante probeerde een gas auto te tanken door dat ding aan de trekhaak te koppelen.

En die zelfde tante zette met een verjaardag afbakstokbropd op tafel keurig gesneden maar niet gebakken

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:41

theadora99 schreef:
Iriscope schreef:
Dat er geen weetikhoeveel dorpjes/steden in Duitsland zijn die " Ausfahrt" heten...

Of dat er niet in elk dorp/stad een uitvaart is :+

Ken ik andersom een duitse vriendin die bij Knooppunt Azelo meende dat een knooppunt Azelo heet. Roept ze na jaren nog. Uitsprekend als Atselooooo.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:16

Op het werk, hoe je een nieuwe toiletrol op de houder doet.
Ze had werkelijk nooit begrepen dat je zo'n haakje van de houder opzij kan trekken (ze is 60+).

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:22

Iriscope schreef:

Vriend werkte bij de anwb... je wil niet weten hoeveel mensen met pech belden "ja ik sta in de buurt van Ausfahrt" :')

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:32

Szan schreef:
Iriscope schreef:

Vriend werkte bij de anwb... je wil niet weten hoeveel mensen met pech belden "ja ik sta in de buurt van Ausfahrt" :')

Man, dit maakt het nog genialer :')

Sleipnir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:35

Een vriendin vroeg mij eens om raad omdat de koplampen van haar auto niet goed meer functioneerden. Mensen seinden ook wel eens naar haar op de snelweg. Toen ik haar vroeg om de lampen eens aan te doen, deed ze alleen de stadsverlichting aan. Heb haar maar uitgelegd dat ze de knop nog een stukje verder moest draaien voor haar dimlichten, die overigens prima werkten. Het erge is dat ze de betreffende auto al een jaar in haar bezit had. :=

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:39

Ik kwam een keer twee vrouwen van rond de vijftig tegen met auto langs de weg. Nog in tijd dat niet iedereen een mobiel had dus ik stopte om te vragen of ik kon helpen.

Vrouwen legde uit dat ze voor eerst samen dagje op weg waren met de nieuwe auto van de man van één van hen. Maar...Nu was er ineens een mysterieus blauw lampje gaan branden op dashboard! Grote paniek, want haar man was dol op zijn nieuwe auto en zou niet blij zijn als hij hoorde dat ze iets stuk gemaakt hadden.
Maar: ze hadden een mobiele telefoon +:)+ Dus de wegenwacht was al gebeld en daar stonden ze nu op te wachten, dus het was erg lief dat ik was gestopt maar ik hoefde niet meer te helpen.

...Ik ben toch maar even uitgestapt, en heb het groot licht van hun auto uitgezet <<) kon de wegenwacht ook weer afgebeld O:)

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:40

theadora99 schreef:
Iriscope schreef:

Of dat er niet in elk dorp/stad een uitvaart is :+

:') die had ik ook....

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:44

Klas 5 vwo:
Vriendin kunnen uitleggen wat een concentratiekamp was, en dat dat dus geen kamp is om te leren concentreren }:0

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:58

Blonde actie van mezelf: in paniek mijn baas bellen omdat mijn autostuur "vast" zat toen ik in de wagen stapte en ik dus niet op het werk raakte.
"Heb je stuurslot?"
Ja dus...

Ter verdediging: het was mijn eerste wagen, particulier tweedehands gekocht en geen boekje met handleiding bij.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:59

ladypaard schreef:
Klas 5 vwo:
Vriendin kunnen uitleggen wat een concentratiekamp was, en dat dat dus geen kamp is om te leren concentreren }:0

Aan stalgenoten kunnen uitleggen dat ik mijn paard, wiens naam met een S moest beginnen, niet Swastika ging dopen. {:)-:(

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:01

Ik moest meteen aan deze denken:

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:04

Of die keer dat ik IT moest bellen omdat ik maar geen vermenigvuldigingsteken in een excel bestand zichtbaar kon krijgen.

Gevleugeld antwoord IT: "Duw op de letter x"

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:09

Een vriend had een heel dom vriendinnetje, hadden geparkeerd in een parkeergarage met nummerbord herkenning en toen we er uit reden was het kaartje er in steken niet nodig. Ze vond het zo dom dat wij betaald hadden, die slagbomen gingen toch wel open.
We kregen het met zijn 3e echt niet uitgelegd :=

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:19

Dat friet niet in water word gekookt maar in heet vet word gebakken.

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 15:14

Een dame die in een IT-forum typte: "IK KAN NIET IN MIJN MAIL KOMEN, HIJ ZEGT DAT HET WACHTWOORD NIET GOED IS."
Antwoord van ons: "Zou het kunnen dat je Caps-lock aan staat? Als dat het geval is, zal het wachtwoord met hoofdletters ingevoerd worden en dat herkent hij niet."

En iemand die in plaats van de F4-toets een F en een 4 in toetste :+

En deze:
"Mag u de muis even in een andere usb-poort doen."
"Wat is een usb-poort?"

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 15:23

Als iemand op mijn vraag: Welke browser gebruik je? antwoordt met: Windows.... dan weet ik al genoeg, dan moet ik erheen lopen, want dat wordt dan niets met telefonische support.....

Bij ons kan er veel opgelost worden met Ctrl+F5, dat gaat, net als hierboven met de F4-toets ook regelmatig mis.

en zo gaat het in mijn baan eigenlijk de hele dag door.... :O :Z

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 15:25

Ik heb een Ipad en gebruik bijna nooit de computer van mijn man. Toen hij wat hulp nodig had stond ik over het scherm te vegen , maar helaas er gebeurde niets, tot hij mij de muis liet gebruiken :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 15:26

foxy80 schreef:
Blonde actie van mezelf: in paniek mijn baas bellen omdat mijn autostuur "vast" zat toen ik in de wagen stapte en ik dus niet op het werk raakte.
"Heb je stuurslot?"
Ja dus...

Ter verdediging: het was mijn eerste wagen, particulier tweedehands gekocht en geen boekje met handleiding bij.

Dit heb ik ook een keer aan een vriend uit moeten leggen :+
Arme jongen, hij was zo in paniek, had zijn nieuwe leaseauto net een week :=

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 15:38

Morrie schreef:
Als iemand op mijn vraag: Welke browser gebruik je? antwoordt met: Windows.... dan weet ik al genoeg, dan moet ik erheen lopen, want dat wordt dan niets met telefonische support.....

Bij ons kan er veel opgelost worden met Ctrl+F5, dat gaat, net als hierboven met de F4-toets ook regelmatig mis.

en zo gaat het in mijn baan eigenlijk de hele dag door.... :O :Z

Zo herkenbaar :D Ik kan er niet heen lopen, want wij zitten vrij centraal (Apeldoorn) en er zijn vestigingen door het hele land.

Tuigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 15:47

TessaVB schreef:
Iriscope schreef:

Dat dacht ik ook _/-\o_

En ik heb m'n vriend weer moeten leren dat er Ausfahrt staat en géén assfart :')

Ook wel eens door duitsland gereden: jeeeetje Ausfahrt is ook een grote stad!! _O-

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 15:50

Zo heb ik een tante die eens zat te vertellen over hun reizen naar Italië en dat ze altijd bij Zoll de grens overgingen. Dat was toch wel de snelste route :')
(Ze moet dit al jaaaaaaren op elke verjaardag aanhoren)

xMaritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 15:58

proudmama schreef:
Ik heb een Ipad en gebruik bijna nooit de computer van mijn man. Toen hij wat hulp nodig had stond ik over het scherm te vegen , maar helaas er gebeurde niets, tot hij mij de muis liet gebruiken :+

Oh zoiets heb ik ook een keer gehad! :')
Een aantal jaar terug toen ik fulltime werkte was er een kassière weggevallen door persoonlijke omstandigheden.
Als gevolg daarvan stond ik die week 6 dagen non-stop kassa te draaien (ja met touchscreen).
Je raad het al wat er toen gebeurde toen ik thuis wat op de computer op wilde zoeken :')
Gelukkig had ik zelf meteen al door dat ik blond bezig was gheghe :')