Op het eind bestelde mam een verse fruitsalade, ze stopte opeens met praten en ging richting haar bord hangen. Dus pap en ik keken elkaar aan van: wtf? Toen begon ze ineens tamelijk hard te hoesten, maar op zo'n gore manier. (ken je dat geluid voordat iemand een klodder spuug uitspuugt? Dat kkkrrggttt) Dat dus in combinatie met hoesten.
Dus pap in paniek, sla mam op de rug!! Dus ik nogal lomp op haar rug slaan. Ik had al bijna gegoogled hoe je een heimlich moest doen. Kreunt ze: het gaat wel, ik loop even weg.
Heeft ze op de wc haar stukje ananas schil eruit gehoest.
Heel het restaurant keek naar mam, en aangezien ik zoiets gewoon heel grappig vind kreeg ik ook de slappe lach, waardoor het restaurant bleef kijken. Mam kwam terug en kreeg ook de slappe lach. Het feit dat de mensen ons aan bleven staren maakte dit alles natuurlijk nog veel grappiger.
Zal wel heel bleud klinken als ik het zo typ, ''je had er bij moeten zijn
''
Zo voorzichtig mogelijk zijn we door de straat gefietst (lopen is voor watjes natuurlijk, je kent het wel). Mijn vriendin fietst naast me, zet haar voeten op de grond en roept: "Moet je kijken hoe glad het hier is man! Echt mazzel dat ik nog niet gevallen ben met mijn geluk in de wereld
" Ze heeft dr voeten net terug op de trappers, zo'n 10 meter voor het einde van de straat waarna we weer op een weg komen waar wel gestrooid is, en gaat me toch een partijtje onderuit
ik ben halverwege m'n val omgedraaid ofzo, geen idee hoe ik t voor elkaar kreeg en op de trap gaan zitten, kijkend naar de bruggers die toen snel de andere kant op gingen

Later heel hard om gelachen.