Zelfspot en leedvermaak, lachen geblazen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 15:06

Ohhh eergisteren ook, ik was met pap en mam aan het uiteten (tapas)
Op het eind bestelde mam een verse fruitsalade, ze stopte opeens met praten en ging richting haar bord hangen. Dus pap en ik keken elkaar aan van: wtf? Toen begon ze ineens tamelijk hard te hoesten, maar op zo'n gore manier. (ken je dat geluid voordat iemand een klodder spuug uitspuugt? Dat kkkrrggttt) Dat dus in combinatie met hoesten.
Dus pap in paniek, sla mam op de rug!! Dus ik nogal lomp op haar rug slaan. Ik had al bijna gegoogled hoe je een heimlich moest doen. Kreunt ze: het gaat wel, ik loop even weg.
Heeft ze op de wc haar stukje ananas schil eruit gehoest.
Heel het restaurant keek naar mam, en aangezien ik zoiets gewoon heel grappig vind kreeg ik ook de slappe lach, waardoor het restaurant bleef kijken. Mam kwam terug en kreeg ook de slappe lach. Het feit dat de mensen ons aan bleven staren maakte dit alles natuurlijk nog veel grappiger.
Zal wel heel bleud klinken als ik het zo typ, ''je had er bij moeten zijn :') ''

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:08

sharon488 schreef:
Omg :') ik ga helemaal stuk hier. Hoe de fiets bedenk je het wahaha

Ja hele goede vraag, ik was zo oververmoeid en dacht aan theepotten ofzo :')

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:13

Wat een heerlijk topic :'D
Ik heb het zelf ook enorm op leedvermaak en dan vooral ook bij mijzelf.
Er schiet me nu niet echt iets te binnen maar komt wel :p

borstnoot

Re: Zelfspot en leedvermaak, lachen geblazen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 15:22

We horen het graag :')

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:30

Ooooh ik meld me hier ook, ik ben sowieso motorisch gestoord dus heel vaak van zulke acties.
Gelukkig kan ik er zelf heel hard om lachen. Dingen uit mijn handen laten vallen bijvoorbeeld....

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:31

hahaha ik ga ook even een stipje zetten. nu kan ik even niet bedenken maar er zijn zat dingen aangezien ik echt lomp ben :Y)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:33

Ik zet even een stipje :')

Lig zelf altijd in een deuk als mijn hond met zn blinde bakkes tegen de bank aanspringt.

Herfstdraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:36

Oh kan zelf eventjes niets bedenken maar sommige reacties/ervaringen zijn echt goud waard

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:57

een oud collega van mij liep altijd op haar crocs en had al een aantal keer aangegeven dat ik het niet verstandig vond(lees we werkte in een trimsalon)
collega was best wel heel dik toen de tijd...ik was salon aan het schoon spuiten met water,collega gooit deur open,loopt/glijdt naar binnen op crocs en jawel baf daar lag ze te glibberen....
het enige wat ik uit kon kramen was ey (naam colllega) ik krijg jou echt niet van de grond geplukt man :')
waarop zei helemaal niet meer bijkwam en dus niet van de grond _O-

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:10

Ik verplaats dit topic naar [KH] 't Kippenhok, dat is de beste plek voor dit soort geintjes en grappige onderwerpen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:11

Ik plaatste net een foto bedoeld voor mijn vriend in mijn verhaal (openbaar dus) op snapchat. Y;(

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 18:03

oef, altijd zuur marlinderooz

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 18:43

Het was hier begin januari spekglad overal op de wegen, maar ik vind 's avonds eten ook fijn dus we moesten naar de supermarkt. We kunnen daar op twee manieren komen en de eerste werd afgekeurd omdat er zoveel ijs lag. Bij onze tweede optie aangekomen kwamen we tot de conclusie dat hier nog veel meer ijs lag, maar zin om terug te fietsen heb je dan ook niet echt :+ Zo voorzichtig mogelijk zijn we door de straat gefietst (lopen is voor watjes natuurlijk, je kent het wel). Mijn vriendin fietst naast me, zet haar voeten op de grond en roept: "Moet je kijken hoe glad het hier is man! Echt mazzel dat ik nog niet gevallen ben met mijn geluk in de wereld :D " Ze heeft dr voeten net terug op de trappers, zo'n 10 meter voor het einde van de straat waarna we weer op een weg komen waar wel gestrooid is, en gaat me toch een partijtje onderuit _O- _O- Het had zo in een tekenfilm gekund :') Ongevoelig als ik ben begin ik natuurlijk kei hard te lachen terwijl ze snel dr fiets probeert op te tillen. En toen viel ze weer, achter over, met een plof op dr kont _O- _O- Ik kwam echt niet meer bij en alle mensen die het zagen gebeuren keken echt van zou je niet eens stoppen en helpen :(:)

No girlfriends were hurt in the making of this story

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 20:45

Ik werk zelf op de markt op zaterdag, elke ochtend sta ik trouw om 4.00 naast mijn bed om naar de markt in Hilversum te gaan met de vishandel (maak er geen grappen over.... :'D niks is meer orgineel)

Aantal weken terug was het enorm glad, er werd niet gestrooid op het marktplein en ik moest even water gaan halen. Nouja, emmers waren gevuld en hop terug naar de verkoopwagen. Half schuivend met mijn voeten liep ik terug, moest een heuveltje op en daar ging het mis.
Daar ging ik dan, vol onderuit tussen de menigte van mensen. Emmer water over me heen en daar zat ik dan op de grond.
Net op dat moment was mijn baas onderweg naar de wc (en moet dus dezelfde route als mij lopen) en zag het gebeuren.
Hij kwam niet meer bij van het lachen en ik zelf ook niet meer :'D

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 17:30

Ik zou laatst de trappen oplopen op school.. Op hakken. Ik dus nog voordat ik de eerste stap gezet heb vol op m'n muil... Er liepen allemaal bruggers achter me die me echt aankeken zovan >;) ik ben halverwege m'n val omgedraaid ofzo, geen idee hoe ik t voor elkaar kreeg en op de trap gaan zitten, kijkend naar de bruggers die toen snel de andere kant op gingen :roll:

Een andere keer, tijdens de les, ik zat achteraan naast een ander meisje en haar tas stond achter haar stoel. Ik moest naar voren want ik had het verkeerde boek gekregen dus moest hem omruilen, hele klas stil natuurlijk want die docente had net een heel verhaal verteld. Ik sta op, je raad t al... Ik verdween gelijk weer naar beneden want die tas stond daar niet geheel handig _O- heb me toen toch zo kapot gelachen :+ iedereen deed ook mee trouwens, had t zelf ook wel willen zien :))

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 23:26

Mag t ook met paard want dan heb ik boeken vol denk ik. :=
De domste was met mijn jongeman die net voorijzers had gekregen. Hij is normaal altijd extreem voorzichtig met zijn begeleider maar ook paarden hebben domme momenten gok ik dus ondanks dat hij 1,5 hectare heeft om zijn voeten te zetten zette hij die recht op mijn voet. En ipv adequaat te reageren door paard achteruit te zetten kwam bij mij alleen maar ' Sam! Ga af! Ga af!! GA AF!!!' Op.... Arm beest snapte er natuurlijk niks van dus die stond me stomverbaast te bekijken (volgens mij had hij het zelf niet door door die ijzers want hij zou normaal nooit gewicht op die hoef zetten als hij gevoeld had dat mijn voet er onder zat) alsof hij dacht dat ik een toeval aan het krijgen was. Maar mijn voet zat letterlijk vast onder zijn gewicht dus ik kon amper bewegen zonder op te vallen.. :roll: toen mijn verstand eindelijk terug kwam en ik eens 'Sam achter' probeerde ging hij heel rustig een stap naar achter (en dus van mijn voet) en terwijl ik op mijn kont binnensmonds zat te vloeken en brommen over hoe hij 1,5hectaar had maar perse dat stukje grond moest hebben waar ik al stond, stond Sam rustig langs me en keek van mij naar zijn weide-genoot (die er natuurlijk bij was komen staan) alsof hij wilde zeggen 'ja jonge, we zijn haar kwijt...'

Paarden doen ook aan leedvermaak. Ben er zeker van ^)

Oh en mijn man en schoonbroer en schoonvader en nonkel die op dat moment aanwezig waren, waren te hard aan het lachen om die paarden hun blikken om te helpen... :roll:

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 08:47

Gezien onhandig mijn tweede naam is, heb ik ook veel dingen meegemaakt waar ik achteraf enorm om heb moeten lachen, ook al was het heel gênant. Twee daarvan hebben toevallig ook met starbucks te maken.

Ik was bij het tramstation in de stad midden in het centrum, waar het dus vrij druk is en om dat station heen heb je al verschillende restaurants, waaronder een starbucks. Ik moest de tram halen, er zou er een over 7 en een over 14 minuten rijden. Ik wilde op de latere, dus heb gemoedelijk mijn koffie besteld en ben bij de starbucks gaan zitten. Toen zag ik de eerdere tram aan komen rijden en om de een of andere reden wilde ik toch liever die halen. Dus ik sta op en ren naar buiten met die koffie in m'n hand, iets voor me uitgestoken. Ik ga 'm halen, ik ga 'm halen *deuren gaan dicht* KNAL. In plaats van dat ik denk "Goh, laat ik op de knop drukken zodat de deuren weer open gaan", rende ik VOL tegen de gesloten deuren aan. De koffie droop over de deur heen :') Ik kon uiteindelijk wel instappen, en er stonden daar nog twee mensen en ik zag dat ze hun lach moesten inhouden. Normaal had ik het heel gênant gevonden, maar nu kon ik alleen maar bedenken hoe grappig dat eruit moet hebben gezien.

Tweede keer was bij de starbucks zelf. Ik had een frapuccino besteld en ging bij het raam zitten. Ik lepelde de slagroom van de frapuccino af en wilde de volle beker terug op het tafeltje voor me zetten. Maar ik zou mezelf niet zijn als daar niet iets fout zou gaan. En ja hoor, op de een of andere manier vloog die beker om en de hele inhoud kieperde eruit :') Hele raam onder :') Toen ben ik een servetje gaan vragen, en toen die vrouw de ravage zag heeft ze het toch maar zelf schoongemaakt. Maar ik heb wel een nieuwe frapuccino gekregen :D

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 09:10

Hahah, ik lig hier half op mijn stoel van het lachen. Mijn dag ik goed begonnen.

Ik ben ook redelijk van het leedvermaak, maar als het mezelf betreft ben ik eerst echt heel boos en daarna ga ik pas lachen.. Ik en mijn ouders waren een keertje in Beverwijk bij De Bazaar en ik liep lekker om mij heen te kijken bij de eetkraampjes. En let dus totaal niet op waar ik loop. Juist, je raad hem al, ik ga dus vol op mijn snuffer (had die hakken ook niet moeten dragen :Y) ) En in mijn schik begin ik dus in de val beweging al met schelden en tieren en ga nu over door nadat ik onzacht met de stenen in aanraking kwam. Zegt mijn vader echt heel droog; ach wat zeur je nu? Van een paard tief je ook zo vaak af (pardon!) en dan ga je niet zo te keer. Iedereen zat hem met open mond aan te kijken en ik ga ondertussen dood van het lachen om die kop van hem _O-
Al met al stond ik 15 minuten later op toen ik was uitgelachen :D

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:11

Wij waren laatst met school naar Keulen, en daar heb je natuurlijk die mooie kerk staan.. Wij kregen heel wat uitgelegd over architectuur en oorsprong en wat al dan niet, en ik was omhoog aan het kijken naar die kerk.. Ik had dus ook niet door dat er iemand op zijn knieën om geld vroeg aan de voorbijgangers die de kerk in en uit kwamen. Ik ben dus vol over die man heen gestruikeld :o Later heel hard om gelachen.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:40

_O- _O- _O-

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 22:35

Vorig jaar werkten ik nog in de thuiszorg, mijn eerste client was in een dorp achteraf.
Daar kreeg ik een appel.Ik moest een stuk door het bos rijden om bij de volgende te komen. Aan de appel
begonnen maar ik vond hem niet lekker. Ik dacht dus: als ik zo het bos inrijd gooi ik hem uit het raam hebben de dieren ook iets. Ik het raam open en reed de bocht om en gooi de appel uit het raam.
Bam!!!! Daar reden 3 schooljongens, en de appel kwam tegen 1 jong zijn wiel. Ik kreeg me een scheldpartij.
Ik zei sorry, raam dicht en verder rijden. De hele dag als ik er aan dacht lag ik helemaal in een deuk, en niemand snapte het. :D

xhoppa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 00:34

zijn er niet nog meer van die leuke verhalen?

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 12:58

Ik vraag het me ook af :P

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 15:49

De gladde straten, ge-wel-dig!
Ik was heel rustig naar school aan t fietsen en zie voor mij 2 jongens tegelijk onderuit gaan en ik kon het niet laten om te gaan lachen (ze moesten zelf ook lachen). Karma is a bitch, everybody knows. Soms is ze er sneller dan normaal, want je raad het al. Nog voor ik het door had lag ik daar naast de 2 jongens.
Mijn vriendin zag het allemaal gebeuren en kwam niet meer bij van het lachen.

Nouja, opstaan en weer fietsen omdat ik niet te laat wilde komen. Ineens stopt een auto voor ons en wij remmen. Ik wilde mijn voet op de grond zetten, maar het was er zo te merken erg glad want daar lag ik weer.
De 2 jongens fietsten langs en begonnen te lachen dus ik zo 'ik hou gewoon teveel van de grond.'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 10:57

Mooie verhalen hier _O-

'Vandaag blijf ik zitten hoor!'
Een paar seconden later schrikt paardje van een bakkabouter... *plof* _O-