Dylano staat op nummer 12 bij populaire jongensnamen onder laagopgeleide ouders.
Jordy en Kaylee zijn ook wel erg

En Rachel. Op z'n Engels.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SandravdB schreef:Celiien schreef:Johnny/Sjonnie
Alles wat met 'Dj' begint
Wesley, Anita,
@iemand hierboven,
Het staat toch echt in de tokkie top 20 hoor
Heb je link want ik zie hem niet staan in de lijsten als ik tokkie namen google
watchthesky schreef:http://www.vernoeming.nl/opleiding-voornamen
Dylano staat op nummer 12 bij populaire jongensnamen onder laagopgeleide ouders.
SandravdB schreef:watchthesky schreef:http://www.vernoeming.nl/opleiding-voornamen
Maar als ik onder tokkienamen google vind ik hem niet in een lijst
SandravdB schreef:Celiien schreef:Johnny/Sjonnie
Alles wat met 'Dj' begint
Wesley, Anita,
@iemand hierboven,
Het staat toch echt in de tokkie top 20 hoor
Heb je link want ik zie hem niet staan in de lijsten als ik tokkie namen google
xxStitchxx schreef:Mijn stiefzoon heet Jeremy(op zijn Engels), zie niet wat daar tokkie aan is. Ik vindt het sneu als een kind krijgt met een onmogelijke spelling of niet uit te spreken zijn.
Ik ben wel van mening dat je moet uitkijken met het plaatsen van namen in hokjes. De ene demi is de andere niet...
xxStitchxx schreef:Mijn stiefzoon heet Jeremy(op zijn Engels), zie niet wat daar tokkie aan is. Ik vindt het sneu als een kind krijgt met een onmogelijke spelling of niet uit te spreken zijn.
Ik ben wel van mening dat je moet uitkijken met het plaatsen van namen in hokjes. De ene demi is de andere niet...
xxStitchxx schreef:Mijn stiefzoon heet Jeremy(op zijn Engels), zie niet wat daar tokkie aan is. Ik vindt het sneu als een kind een naam krijgt met een onmogelijke spelling of die niet uit te spreken zijn.