Ik gok dat niet veel mensen mij kennen, dus 'n selfie is een beetje overbodig (en anders kijk even naar mijn profielfoto waar ik half op sta)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Ik ben meestal ook wel benieuwd naar hoe iemand er uit ziet of hoe oud ze zijn, leuk om dit topic te volgen XD.
Ik gok dat niet veel mensen mij kennen, dus 'n selfie is een beetje overbodig (en anders kijk even naar mijn profielfoto waar ik half op sta).
Iris82 schreef:De personen die ik graag zou willen zien zijn juist de personen die geen foto's in hun profiel hebben. En ik vermoed zomaar dat ze die hier ook niet gaan posten.
Lente schreef:Dat dacht ik ook!Ik vind dit wel een leuk topic
Bij sommige mensen heb je inderdaad een heel ander beeld. Grappig!
Eigenlijk ben ik andersom wel nieuwsgierig hoe mensen denken dat de andere bokkers eruit zien.
Zo heb ik wel eens te horen gekregen dat iemand dacht dat ik blond was...
Alja schreef:Ik zie in dit topic juist weinig foto's van mensen die ik eerder heb gezien.Iris82 schreef:De personen die ik graag zou willen zien zijn juist de personen die geen foto's in hun profiel hebben. En ik vermoed zomaar dat ze die hier ook niet gaan posten.
idd sommigen zie je te pas en te onpas een foto van zichzelf plaatsen en dan ook weer in dit topic
maar de mensen waar ik benieuwd naar ben zal ik hier ook wel niet tegenkomen..