Auwie! Het past niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 11:59

Auwie, lachen doet dus nog zeer Verdrietig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 12:19

nog even een vraagje voor Kim: mijn ta zegt dat hij pas wat kan doen als ze doorkomen, maar het kan toch ook (heeft mijn vader gehad, dus t kan) dat ze ónder andere kiezen zitten, en dus eerst de boel verbouwen voordat ze doorkomen (eh, eruitgeopereerd worden)? Ik snap dat dus niet, die van mij komen redelijk recht door, en t zit in de familie dat ze heel ok zijn (dus niet zo verrot enzo, goeie kwaliteit), maar dan nog?
Mijn kaken zijn al klein, en ik heb al beugels gehad enzo: EN DAT WIL IK NOOIT MEER. Kan ik niet gewoon eisen dat hij gaat kijken hoe ze liggen? Sowieso zou hij foto's maken, wat hij niet gedaan heeft... Aardige vent, maar hij moet z'n werk wel goed doen. Toch maar andere ta als ik uit huis ga (hopelijk snel als ik word aangenomen)

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 10:24

Hmm ik moet vanmiddag voor controle en dan maken ze gelijk fto's want ze moeten er nu echt onderhanduit.

Echt banketstaaf banketstaaf banketstaaf banketstaaf banketstaaf banketstaaf banketstaaf -lig Haha!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 10:43

Na het lezen van dit berichtje word ik ineens heel erg bang. Ik verzin elke keer smoesjes om hem er maar niet uit te hoeven laten halen.

Ik durf echt niet! Frusty

Vorige keer heb ik er een hele tijd last van gehad. Hmmm... wat moet ik nou? Er zit er één die er toch echt uit moet.

Ik ga nu toch maar een afspraak maken. Lips are sealed

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 10:59

Ik moet over een paar maanden weer op controle,
gelukkig heb ik nu een nieuwe tandarts (de vrouw van mijn vorige) is die is zo lief!

Mijn andere tandarts zei ook altijd: "Die paar gaatjes kunnen wel zonder verdoving hè?"

Terwijl zei de laatste keer zei: "Dat ene gaatje ook maar gewoon verdoven hè?" Lovers
My kind of dentist Lovers

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:04

Hmmm ik ben bang voor naalden Huilen

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 11:05

Hahaha,
en hoe kregen ze jou voor de operatie plat dan?

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:06

Met 2 man mijn hand vastgehouden want ik zei dat ik terug zou trekken Schijnheilig . En toen hij het infuus erin wou doen trok ik ook terug uit angst... Clown maarja toen hadden ze mijn hand vast en konden ze door duwwen... Boos! .

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 11:10

Volgende keer ga ik wel mee en geef ik je eerst ff een spuit Sedalin }>

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:13

Snik....

Zucht.....

Bibber.....

Ik heb net een afspraak gemaakt voor dinsdag 25 september. Whaaaaaaaaaaaaaaaah... ik durf niet.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:15

haha ik moet vanmiddag voor halfjaarlijkse controle en foto's ................ik durf ook niet, ach deze keer valt mee dan kijken ze alleen maar als je dan terug moet komen...... Frusty

Sedalin dat is wel een goede optie...

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:19

De tandarts vind ik helemaal niet zo eng, maar dit is de kaakchirurg. Eerst drie van die dikke naalden in mijn mond, even wachten en dan met de boor in mijn kies froeten. Dat vind ik zo'n afgrijselijk geluid, verschrikkelijk gewoon!
En daarna een propje watten in het gat duwen en dichtnaaien. En dan een week later nog weer terug komen om die prop er weer uit te laten halen.
Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

En dan de weken erna als je rijst eet de helft van je rijstekorrels kwijt raken in het gat waar eerst je kies zat. En broodkruimels en...

Hmmm... misschien wordt het boktdieet eindelijk een succes voor mij. Ik kan straks gewoon niet meer eten. Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 11:24

*iiiieeeeeuuuuuuuhhhhhhhwwwww*

Hou op!
Hou op!
Hou op!

Ik zit nu al te riebelen, en mij kies is net pas door...

Boven zijn ze al een paar jaar door en daar heeft hij / zij gelukkig nog nooit wat over gezegd Lovers

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:25

NOHOUUUUUUUUUUUUUUUU
Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Moest je dit nu echt vertellen Huilen

gadver broodkruimels en rijstkorrels uit je kies vissen Misselijk

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 12:34

die van mij moesten er ook alle vier uit, het is er bij eentje gebleven, daarna heb ik geroepen: nooit meer!!! als ik er last van krijg dan ben je de eerste die het hoort, maar ook geen minuut eerder!!!!
het is nu denk ik 10 jaar geleden, moest dus ook naar de chirurg omdat de kies scheef, ondersteboven en weet ik veel wat nog meer, lag. Kom ik binnen bij de beste man, is het een brabander, nog helemaal in de ban van het net gevierde carnaval, stelt zich voor: ik ben dokter knosse, en zal die kies er even uitrossen.....
rest van het verhaal zal ik jullie besparen, maar het komt er op neer dat de andere drie kiesjes gewoon nog op hun plek zitten...

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 14:43

Tja... dat was ook mijn eerste reactie na het verwijderen van de eerste kies. Ik ga niet meer.

Maar de tandarts vroeg laatst al: Hadden wij niet wat afgesproken? Hij moet er echt uit hoor!

En mijn vriend vond dat ik moest bellen en nu na dat verhaal van Kim krijg ik helemaal de kriebels...

Ik houd jullie op de hoogte van het vervolg van deze telefoonactie (wie haalt het dan ook in zijn hoofd om een afspraak met de kaakchirurg te maken?)

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:03

Nou ik moet morgenochtend naar de kaakchirurg en dan gaan we het bespreken )en verder niks zegt me moeder, jaja.... Boos! ). Ik heb een kopie vd foto's van mijn verstandskiezen hier liggen en het ziet er echt goor uit hoor. Jammer dat ik geen scanner heb anders had ik het geplaatst. Knipoog Maar voor de liefhebbers wil ik het wel doorfaxxen Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:22

het kan ook allemaal mevallen hoor sjuimpie Haha!
ik vond de verdoving veel vervelender (had nog nooit gehad), en mn TA zei heel onschuldig effe kijken of hij al los zit en het was rukruk en hij was eruit, verders nergens last van gehad.
in ieder geval sterkte!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:02

Maar die van mij is nog niet eens door, alle 4 niet....

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:20

aaah arme Mytens ik heb nu al medelijden met je Party!! .

Maar veel succes ik heb 2x mazzel gehad de tandarts kon mijn verstandskiezen trekken Party!! .

Ik zal wel ff aan je denken Pling .