Uitdelen Tss, jullie mogen al drie jaar gratis en voor niets gebruik maken van de diensten van Bokt Bij een verjaardag horen kadootjes Kadotip: centjes voor meer geheugen in de (nieuwe) database server.Jeetje zeg, ben al 3 jaar bezig met deze toko. Pff. Tijd voor een moment van relfexie
BartVB schreef:Tijd voor een moment van relfexie Ja inderdaad Maar toch van harte met 'deze toco' hoor
Het is vandaag Bokt's verjaardag. =:)Hartelijk gefeliciteerd en ik hoop dat je altijd verder blijft bokken!!!!!
Lang zal bokt leven, lang zal bokt leven, lang zal bokt leven in de gloria, in de gloria, in de gloria!! Gefeliciteerd!!
Romkabouter schreef:Verjaardagstopics mogen niet }> : Haha romkabouter dat wou ik ook zeggen Maar Gefelicibokt
Mijn God, het lijkt wel ehm, hoe heette dat spelletje ook weer Dan moet je balletjes op elkaar laten vallen en dan verdwenen ze met een ontploffing
Romkabouter schreef:Mijn God, het lijkt wel ehm, hoe heette dat spelletje ook weer Dan moet je balletjes op elkaar laten vallen en dan verdwenen ze met een ontploffing :? wat bedoel je?
Arkanoid [Al heeft het verschillende namen ]Maar, Bart en Heike, gefeliciteerd met jullie kindje [Als ik het zo mag noemen tenminste ]