Opgeslokt door een walvis.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 08:56

AmoorM schreef:
Winged schreef:
Wat een mens zich af kan vragen _O- Ik denk dat je hartstikke dood gaat.... Misschien toch de pinguïn proberen?

Maar wanneer ga je dood? Omdat je niet zoals bij een haai levend verslonden wordt. Je gaat zo hups die bek in. Lijkt me dood eng!

Wanneer zijn maag het werk gaat doen :P Ennnn pletten maar![/quote]

Hoe moet ik dat voor mij zien? Dus als je in de bek zit en je word door geslikt maak je dat nog bewust mee? Getver.

oomens

Re: Opgeslokt door een walvis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:11

Ik vraag me af of je je nog prettig voelt op het moment dat die enorme gespierde tong de vele honderden liters water door de baleinen naar buiten perst. Dat moet met zoveel kracht gebeuren dat ik niet eens weet of je het doorslikken daarna nog bewust meemaakt. Nog afgezien van de vraag hoe groot de slikopening is en of je daar doorheen past. Mocht je te groot zijn om doorgeslikt te worden, dan lijkt mij de enige natuurlijke reactie van een echte walvis (die niet kan kauwen of een stuk af kan bijten) om je weer uit te spugen nog voordat je bent doorgeslikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:26

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:01

LadyMadonna schreef:
SinneJ schreef:
Maar die hebben toch van die haarachtige dingen om plankton uit water te filteren? Of bedoel je ook andere soorten dan de blauwe vinvis?

edit: bewijs gevonden!: http://www.whalefacts.org/do-blue-whales-eat-people/ hier staat echt alles in wat je wil weten ;) of het kan en wat er dan zou gebeuren

nu kan ik ook slapen :D

Een potvis is een tandwalvis, en daarmee een roofdier, evenals bijv de orka.
Een blauwe vinvis is een baleinwalvis, die het water filtert met zijn baleinen waarbij plankton en Kril gescheiden worden van het water

Dat inderdaad, dus je blijft hangen aan die baleinen en daarna slikt hij je door, tenzij je je daardoor heen weet te wurmen :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:23

Jullie denken daar wel allemaal over na, maar niemand denkt na over t water waar je in verdrinkt in de mond van de walvis :') ?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:26

Maar als je nu aan het duiken bent en zo'n zuurstoftank op je rug hebt?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:31

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:32

:D tja jona zou het hebben overleefd ik zou het met een potje zout nemen dat verhaal, ik zou het maar niet proberen!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:38

Dan moet je hem laten niezen.......... werkte bij Pinokkio ook :')

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:00

LZP -> KH

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:05

nou jaaaaa... proberen we een serieuze discussie te houden
worden we in het kippenhok geplaatst :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:08

Maar als bijvoorbeeld een klein visje mee raakt die kan toch gewoon blijven zwemmen in de walvis?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:09

Dit is wel gewoon een serieus probleem hoor! :') Dit moet ik gewoon weten. Anders slaap ik s'nachts niet.

Maar ik dacht serieus dat ik een keer in een film (kinderfilm denk ik?) gezien heb hoe iets of iemand door een walvis werd opgeslokt en via het spuitgat weer omhoog werd gespoten.. of het was in sponsbob...

En gisteren ben ik naar Jurassic world 3D geweest en in die film werd een vrouw gepakt door een soort walvis-dinosauris. Zij vloog naar beneden recht op het water af, op dat moment komt dat beest naar boven, doet zijn bek los en weg vrouw. Maar wat gebeurt er nu met z'n vrouw daar binnen? Voor de mensen die die film ook gezien hebben dat is dat kindermeisje van die 2 jongens.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-08-15 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:15

Dat zal wel in spongebob zijn geweest :')

sita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:40

en pinnokio dan? of was dat weer een anders tekenfilmpje waar een mannetje opgegeten werd door een walvis en daar overleefd.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:58

AmoorM schreef:
Dit is wel gewoon een serieus probleem hoor! :') Dit moet ik gewoon weten. Anders slaap ik s'nachts niet.

Maar ik dacht serieus dat ik een keer in een film (kinderfilm denk ik?) gezien heb hoe iets of iemand door een walvis werd opgeslokt en via het spuitgat weer omhoog werd gespoten.. of het was in sponsbob...

In finding Nemo en in Pinokkio :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:28

Hmmm verdrinking in de bek is ook nog niet zo gek gedacht denk ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:26