POLL: Doen Totilas en Matthias Alexander Rath mee in Aken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Doen Totilas en Matthias-Alexander Rath mee in Aken?

ze doen mee in Aken *\o/*
22 (11%)
ze doen niet mee in Aken omdat Totilas van de dekbok gevallen is -O-
41 (21%)
ze doen niet mee in Aken omdat Totilas van de laadklep van de vrachtwagen gevallen is -O-
15 (7%)
ze doen niet mee in Aken omdat Totilas zichzelf aangetikt heeft -O-
41 (21%)
ze doen niet mee in Aken omdat Matthias-Alexander Rath ziek is -O-
13 (6%)
ze doen niet mee in Aken omdat Matthias-Alexander Rath een tweede kind verwacht -O-
12 (6%)
ze doen niet mee in Aken om een andere reden, namelijk.... -O-
51 (26%)

Totaal aantal stemmen: 195

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: POLL: Doen Totilas en Matthias Alexander Rath mee in Aken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:32

Ze doen niet mee omdat ze niet van huis kunnen omdat het hoog water is. Of de vrachtwagen krijgt pech of MAR moet naar pufcursus of.....

sammie18

Re: POLL: Doen Totilas en Matthias Alexander Rath mee in Aken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:59

Ik denk dat de hengst van het fantoom is gevallen. Hoop dat ze toch gaan starten, maar verwacht niet dat het miljoenenpaard nog in actie gaat komen op een groot belangrijk concours. Er is al zo vaak gesproken over de terugkomst van de hengst in de ring, waarna het vaak weer net zo hard werd afgeblazen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 00:15

Ze doen niet mee omdat tijdens Aken Mars en Jupiter Transversaal staan waardoor de chakra's van beweging en geluk worden geblokkeerd. De foute energie heeft dan meer invloed op hun welzijn. En het aura word dan verstoort door verkeerd bewegende protonen en om hiervan te "genezen" moeten zij een chakra reinigen door 24/7 met hun helende edelstenen (die worden bepaald door geboorte dag/maand/jaar) in het donker te worden opgesloten. Alleen dan zullen de edelstenen alle negativiteit, verkeerde protonen en geblokkeerde chakra's kunnen opnemen van zowel ruiter als dier.

:')