Urielle schreef:BeSen schreef:Oke mensen![]()
Ik ben echt een dieren vriend maar dit...
Ik ga met een springzweepje naar boven... En als ik hem zie dan is hij dood..
Sorry spin..
Mis en dan gaat hij lopen
Omg
Ik durf het nu niet meer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Enjoyit schreef:Is die ondertussen al weg![]()
Ik roep mijn vader of broer altijd maar als hij dan dood is vind ik het weer zielig!!
Gewoon een schoenendoos of een kom erop leggen (durf ik ook niet) dan komt iemand je wel redden
Over een paar uur![]()
Er bestaat een spinnenzuiger dan zuig je hem op en dan kan je ergens op klikken en gaat ie er weer levend
Uit hoe handig!! Gaat en niet dood kan nooit ontsnappen en allemaal zijn we blij
lizy29 schreef:Ik vind het altijd bijzonder dat menen helemaal in paniek zijn en ergens niet meer langs durven als ze een spin hebben gezien. Je durft normaal toch ook gewoon door je huis te lopen.....dan zitten er ook gewoon spinnen hoor alleen buiten het zicht. Het is verdorie maar een spin geen mens-etend monster
CK88 schreef:Nou dat bakje eroverheen zetten heb ik ook een keer geprobeerd bij zo'n giga spin, ik ben er niet bang voor en hij hing boven mij toen ik aankwam met een bakje, ik mooi bakje in de lucht houden en voorzichtig richting spin....Laat dat beest zich zo van het plafon naar beneden vallen op mijn hoofd, ik voelde hem vallen en daarna lopen richting nek, toen was ik wel echt zo'n gillende keukenmeid en heb ik in paniek alle kleren uit getrokken, spin nooit gevonden...Krijg nog steeds de kriebels terwijl ik echt geen schijterd ben en ze rustig vang met mijn handen, maar deze was zo giga...
Britta31 schreef:Je kleren liggen toch niet op de grond?
CK88 schreef:Nou dat bakje eroverheen zetten heb ik ook een keer geprobeerd bij zo'n giga spin, ik ben er niet bang voor en hij hing boven mij toen ik aankwam met een bakje, ik mooi bakje in de lucht houden en voorzichtig richting spin....Laat dat beest zich zo van het plafon naar beneden vallen op mijn hoofd, ik voelde hem vallen en daarna lopen richting nek, toen was ik wel echt zo'n gillende keukenmeid en heb ik in paniek alle kleren uit getrokken, spin nooit gevonden...Krijg nog steeds de kriebels terwijl ik echt geen schijterd ben en ze rustig vang met mijn handen, maar deze was zo giga...
BeSen schreef:Mensen ik ga heel snel naar boven rennen om mn borstel/telefoon/wat random jleren pakken en omkleden in de wc beneden. Hoop dat het lukt..lizy29 schreef:Ik vind het altijd bijzonder dat menen helemaal in paniek zijn en ergens niet meer langs durven als ze een spin hebben gezien. Je durft normaal toch ook gewoon door je huis te lopen.....dan zitten er ook gewoon spinnen hoor alleen buiten het zicht. Het is verdorie maar een spin geen mens-etend monster
Normaal zijn spinnen klein en niet iets van 10 cm of groter!