Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heimdallr schreef:Britt_Sisi schreef:- te soggen
- lekkere dingen te kopen en die dan verstoppen zodat mijn ouders het niet merken
- het geluid van de radio op een even getal te zetten
- jaloers te zijn op andere mensen...
Die van de radio heb ik ook!En vooral bij de tv, standaard staat het volume op 8.
xxcleeoo schreef:Laatst zag ik tijdens mijn autorijles iemand wildplassen, ik kon het echt niet laten om even te toeterenmijn rijinstructeur schaamde zich de ogen uit zijn kop, gelukkig kon hij er wel om lachen
melissapupa schreef:xxcleeoo schreef:Laatst zag ik tijdens mijn autorijles iemand wildplassen, ik kon het echt niet laten om even te toeterenmijn rijinstructeur schaamde zich de ogen uit zijn kop, gelukkig kon hij er wel om lachen
wij wonen langs een grote weg en vaak zijn er mensen die wildplassen.
mijn vader zegt dan altijd bij de mannen ''WAT HEB JIJ EEN KLEINTJE
xxcleeoo schreef:Adamootje schreef:.. mijn dieren een stemmetje te geven, inclusief mijn vogelspin.![]()
.. in mijn bed te blijven liggen terwijl ik belangrijkere dingen te doen heb.
.. de discussie met iemand aan te gaan als ik het niet eens ben met hem/haar.
.. te snoepen.
Vogelspin ...
)Adamootje schreef:.. mijn dieren een stemmetje te geven, inclusief mijn vogelspin.![]()
.. in mijn bed te blijven liggen terwijl ik belangrijkere dingen te doen heb.
.. de discussie met iemand aan te gaan als ik het niet eens ben met hem/haar.
.. te snoepen.
xxcleeoo schreef:Ik kan het trouwens ook niet laten om foto's te maken van mensen die er in mijn ogen niet erg mooi uit zien
Edit:
Ik kan het ook echt niet laten om mensen af te kraken als ik ze langs zie lopen, dan wel niet over hard maar in mijn hoofd.
Ik heb altijd overal een mening over, kraak mensen in mijn hoofd af (make-up, kleding, haar, manier van paardrijden, manier van paard borstelen, dekens op doen, etc) verschrikkelijk mens ben ik ook
Joolien schreef:...naar de sterren te kijken als ik s'avonds buiten ben.
...In mn neus te peuteren als niemand kijkt.
... bij het stoplicht keihard mee te zingen en dan ook de mensen naast me aan te kijken en ze met een WTF-hoofd achterlaten.
... en jij?
.wordt daar ook vaak raar op aangekeken. meisje2000 schreef:Ik kan het niet laten om losse haren op kleding van mensen te verwijderen, kan ik me zo ontzettend aan irriteren.
Om savonds lekker te snoepen.
Om door weeks elke dag om half zeven mijn bed uit te komen ook al kan ik langer blijven liggen (lig dan wakker omdat ik denk dat de kids elk moment wakker kunnen worden hahahaha)
Om elke dag bokt en facebook te checken.