Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSCWx schreef:Mochten voorgaande tips niet werken kan je het volgende proberen.
Een klein voorwerp duwen in het achterste gat, zoals een vinger. Wellicht wordt het verwarmingselement hier niet warm van (sommigen exemplaren wel), maar als je dit op een onverwacht moment doet heb je wel kans dat je verwarmingselement zorgt dat je gaat slapen. Het verwarmingselement kan hier agressief van worden.
Mocht een klein voorwerp niet baten, dan proberen met een groter voorwerp zols een komkommer.
Storm schreef:Goed oppassen!!
Ik heb dezelfde versie als jij, alleen van een Nederlands merk. Op een dag had hij zich op een of andere manier gesplitst in twee en lag er een mini-versie tussen ons in: de zogenaamde Zzoon.
De kleine versie vertoont nog meer mankementen dan de grote versie.

NatasjavE schreef:Storm schreef:Goed oppassen!!
Ik heb dezelfde versie als jij, alleen van een Nederlands merk. Op een dag had hij zich op een of andere manier gesplitst in twee en lag er een mini-versie tussen ons in: de zogenaamde Zzoon.
Oh, dat heb ik nu al twee keer met mijn model gehad.
Ik heb overigens ook een Nederlands merk.
Van die duplicaten zijn er overigens nergens gebruikershandleidingen te vinden.
Izmir_Condor schreef:Ik heb trouwens geen koude voeten hoor, dat dan weer niet. En elektrische deken wil verwarmingselement niet, dan voelt hij zich ondergewaardeerd. Maar hey, laten we eerlijk zijn, z'n werk doet ie ook niet, toch?!
Shirley schreef:Dat zijn van die maandagochtend-exemplaren, vol kinderziektes
NatasjavE schreef:Storm schreef:Goed oppassen!!
Oh, dat heb ik nu al twee keer met mijn model gehad.
Ik heb overigens ook een Nederlands merk.
Van die duplicaten zijn er overigens nergens gebruikershandleidingen te vinden.
. En ik las de eerste halve pagina nog serieus met het idee in mijn hoofd dat het een soort koelelement was dat warm werd
. Wist ook al niet waar mensch voor stond