Jaaaaaaaah... Niet te veel waterstofperoxide doen want dan gaat je huid kapot... Een klasgenoot van mij had het een paar jaar geleden ook gedaan. Hij had best wel cool haar, hadtie er gewoon allemaal van dat spul doorheen gedaan, het gaf licht zo erg was het... Gelukkig groeit het ook nog uit, want hij was leuker met donker haar!
Laui
Marjolein
Geplaatst: 17-03-01 13:45
was een keer bijd e kapper en toen wilde een of andere malloot zn haar grijs blauwig hebben (dokter knip van de fancy, hij doet zn boodschappen bij de ah) alleen t moest dus eerst wit worden. en die gozer zat daar te schreeuwen van de pijn en zn hoofd was helemaal knalrood met blaren erop. brr echt goor. nooit van mn leven komt dat spul bij me in de buurt
Laui!
Geplaatst: 17-03-01 14:15
ja, lekker... naja, wie moooi wil zijn moet pijn lijden... Wij gebruiken dat spul om bij de haard het marmer wit te houden, als er een blok op valt brand dat nl in, dus mijn moeder had het zonder handschoenen gedaan, zevoelde het niet zo, maar het zag er zo vieeeeeeessss uit... Dus nu maar met handschoenen, op mijn hoofd komt dat ook niet hoor... Bah..
Laui
Sundancer
Geplaatst: 23-03-01 16:04
Bestaat dat wel je paard verven? Dan als je bezoek krijg ga je je paard even opmaken.
Anoniem
Geplaatst: 24-03-01 20:43
Citaat:
Op 2001-03-15 17:53, schreef Katrien: Goed idee! Dat zal hem vast wel goed staan. Wat dacht je van de tutu die Toon niet aan wou?
Hahahaha, je was me voor!!!! Altijd weer die tutu he!!! Hihihitjes, Sonja
Anoniem
Geplaatst: 24-03-01 20:44
Citaat:
Op 2001-03-15 17:53, schreef Katrien: Goed idee! Dat zal hem vast wel goed staan. Wat dacht je van de tutu die Toon niet aan wou?
Hahahaha, je was me voor!!!! Altijd weer die tutu he!!! Hihihitjes, Sonja
Anoniem
Geplaatst: 24-03-01 20:45
Wow, twee keer.... Haha, wat heb ik nou weer met dat aquarium en letterknopjes gedaan (ben echte expert, dat zie je wel!) Sonja