Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalDuijndam schreef:Dat zijn de leuke berichten!!Toen ik 16 was liep ik stage bij Hypo Plaza.
Er kwam toen een hele blije man een krantenstukje laten zien en daarin stond een foto van de man op zijn paard.
Meneer was 79 en zijn paard 21. Samen waren ze dus 100 en vandaar dat artikel.
Geen idee meer welke krant dat was maar het was echt geweldig hoe liefdevol die man over zijn paard sprak!
Dat vergeet ik echt nooit meer
Anoli schreef:Rije schreef:Hou er wel rekening mee dat de ingevulde leeftijd die in een profiel staan lang niet altijd overeen komt met de werkelijke leeftijd van een gebruikerEr zijn genoeg Bokkers die 99 zijn volgens hun profiel!
Lijkt me dus een lastige vraag om te beantwoorden, hoewel ik zelf ook wel nieuwsgierig ben
Maar het lijkt mij niet dat hier een 12 jarige binnen komt en roept ja ik ben 99 en dus de oudste
Alhoewel... er zijn er genoeg die alles doen voor aandacht...
Nah ik ga gewoon uit van de eerlijkheid van bokkers, dus joehoe oudste bokker waar ben je?
Wat zou je dan eigenlijk meemaken op paarden gebied...
Zit je in je huiskamertopic en vertel je aan de rest "vandaag lekker een ritje in het bos gemaakt, nog even een flink stuk gecrossd want dat vinden paardlief en ik zo leuk, ook gelijk maar even een boomstammetje mee gepakt"
missje schreef:Anoli schreef:
Maar het lijkt mij niet dat hier een 12 jarige binnen komt en roept ja ik ben 99 en dus de oudste
Alhoewel... er zijn er genoeg die alles doen voor aandacht...
Nah ik ga gewoon uit van de eerlijkheid van bokkers, dus joehoe oudste bokker waar ben je?
Wat zou je dan eigenlijk meemaken op paarden gebied...
Zit je in je huiskamertopic en vertel je aan de rest "vandaag lekker een ritje in het bos gemaakt, nog even een flink stuk gecrossd want dat vinden paardlief en ik zo leuk, ook gelijk maar even een boomstammetje mee gepakt"
Maar dat vertel jij toch ook? Dat heeft toch niks met leeftijd te maken.
Ook als je ouder bent kun je toch je paardendagen delen met gelijk gestemden
Sababber schreef:Ik heb een oom van in de 80 die nog les geeft, tot 3jaar geleden reed hij nog. Maar nu heeft hij kunstheupen dus dat gaat allemaal niet zo meer! Dus waarom geen bokkers in de 80? Hij heeft geen account denk ik
Joscaa schreef:StalDuijndam schreef:Dat zijn de leuke berichten!!Toen ik 16 was liep ik stage bij Hypo Plaza.
Er kwam toen een hele blije man een krantenstukje laten zien en daarin stond een foto van de man op zijn paard.
Meneer was 79 en zijn paard 21. Samen waren ze dus 100 en vandaar dat artikel.
Geen idee meer welke krant dat was maar het was echt geweldig hoe liefdevol die man over zijn paard sprak!
Dat vergeet ik echt nooit meer
Dirkjohannes schreef:En zo heeft deze 63 jarige (nog actief in de L-springen) vroeger zijn eerste winstpunt in de dressuur gehaald. Ik had mij opgegeven voor het allereerste parcour B-springen. Ik moest volgens de secretaris van mijn vereniging eerst dressuur rijden, anders mocht ik het parcour niet in, bah. OK, dus daar stonden bordjes met letters en iemand stond naar mij te bleeren.
Ik rond rijden en toen naar de jury. Zegt de jury: jij hebt mij helemaal niet blij gemaakt, ik vond er niets aan
, herhaling enz. EN: ik heb je startcoupon onder op de stapel gelegd, zodat je geen prijs krijgt. Helaas moest ik je een winstpunt geven, ga maar gouw springen, ik wil je niet weerzien. Nou hij heeft mij niet weergezien
.