BaileyMix schreef:Ik heb dat zo vaak dat ik die in één keer doorslikDaarbij slik ik ook altijd m'n kauwgom door, en ik leef nog steeds
Dus het zal wel goedkomen!
Ik heb heeeeel vaak kauwgom ingeslikt...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Toen was ik 11... Ik janken natuurlijk, maar ik leef nog!
MirandaFuego schreef:takkie_muis schreef:Ik heb weleens een snoepje gehad dat in het verkeerde gat ging zitten, kreeg echt geen adem meer en snap het nog steeds niet want ik haal toch geen adem door mijn voedselpijppie
Het kan in je luchtpijp komen maar dan merk je dat ook direct idd.![]()
Ik heb dat eens gehad als kind zijnde, toen heeft mijn moeder me op de kop gehouden en op mijn rug geslagen, het hartje (dat was het snoepje) schoot er toen uit.
Maar ik ben er nog
Kwanyin schreef:Hahaha ik zie het ook al helemaal voor me.Ja, zie je die planten op de verpakking? Zo eentje gaat nu in je maag groeien. Gewoon geduldig wachten tot hij via je slokdarm terug omhoog is gekropen en in je mond uitkomt. Dan kan je hem ineens uittrekken. Je moet wel in een keer een flinke krachtige ruk geven, anders maak je kans dat je de wortels niet meetrekt en dan moet je weer wachten tot hij helemaal naar boven is gegroeid voor een nieuwe poging.
Kwanyin schreef:Ja, zie je die planten op de verpakking? Zo eentje gaat nu in je maag groeien. Gewoon geduldig wachten tot hij via je slokdarm terug omhoog is gekropen en in je mond uitkomt. Dan kan je hem ineens uittrekken. Je moet wel in een keer een flinke krachtige ruk geven, anders maak je kans dat je de wortels niet meetrekt en dan moet je weer wachten tot hij helemaal naar boven is gegroeid voor een nieuwe poging.
(gatver) lovelady1 schreef:
Kwanyin schreef:Ja, zie je die planten op de verpakking? Zo eentje gaat nu in je maag groeien. Gewoon geduldig wachten tot hij via je slokdarm terug omhoog is gekropen en in je mond uitkomt. Dan kan je hem ineens uittrekken. Je moet wel in een keer een flinke krachtige ruk geven, anders maak je kans dat je de wortels niet meetrekt en dan moet je weer wachten tot hij helemaal naar boven is gegroeid voor een nieuwe poging.