mannenpraat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 20:42

Hoezo een man *LOL* ? oeps oneliner

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: assie op 2001-08-31 21:43 ]</font>

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 20:49

Citaat:
Op 2001-08-31 21:42, schreef assie:
Hoezo een man *LOL* ? oeps oneliner

bwahahaha psies assie, das dus een man *LOL* *LOL* *LOL* Haha!
Leuke mopjes trouwens as, behalve die eerste, dies Boos! Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:43

Oke Pepper. Hier komt er eentje speciaal voor jou!
Een man is ernstig ziek en bewusteloos. De artsen zijn in zijn kamer aan het raadplegen wat ze het beste kunnen doen. In de wachtkamer zit de ongeruste familie van de man.
Dan komt een van de artsen naar buiten.
"En?" vraagt de vrouw van de zieke. "is er nog hoop?" De arts denkt even na over hoe hij zijn antwoord zal formuleren en antwoordt dan. "nou, er is echt maar 1 optie die hem in leven zou kunnen houden. En dat is een hersentransplantatie." "O jee" zegt de echtgenote. "zou onze verzekering dat wel dekken en wat gaat dat kosten?" "nou," zegt de arts. "Dat hangt er van af van wat voor hersenen beschikbaar zijn. zijn de hersens van een man, dan zijn ze 25.000,- maar die van een vrouw zijn slechts f 10.000,-" De aanwezige mannen zitten besmuikt te lachen, maar eentje durft te vragen "Waarom is dat zo?" "nou, dat is heel simpel. De hesens van vrouwen is veel meer op afgeschreven, want ze zijn gebruikt."

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:48

hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahahah,zoals je dus ziet vind ik ze allemaal erg grappig zelfs de 1e kan ik om lachen moet je tegenknnen hoor! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 23:04

Citaat:
Op 2001-08-31 14:10, schreef assie:

Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wilde is zien of de kinderen in zichzelf geloofden. Daarom gaat hij in de klas en zegt: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten... Tim staat op, en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoord: "Nee, maar ik vond het maar zielig dat u de enigste was die staat!" *LOL*

deze is echt geweldig!!!hij's echt goed assie!!
die van pepper is behoorlijk flauw...eigenlijk moeten mannen het eens meemaken!!hoeven ze er nooit meer grappen over te maken!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 08:52

Citaat:
Op 2001-08-31 22:43, schreef Desiree:
Oke Pepper. Hier komt er eentje speciaal voor jou!
Een man is ernstig ziek en bewusteloos. De artsen zijn in zijn kamer aan het raadplegen wat ze het beste kunnen doen. In de wachtkamer zit de ongeruste familie van de man.
Dan komt een van de artsen naar buiten.
"En?" vraagt de vrouw van de zieke. "is er nog hoop?" De arts denkt even na over hoe hij zijn antwoord zal formuleren en antwoordt dan. "nou, er is echt maar 1 optie die hem in leven zou kunnen houden. En dat is een hersentransplantatie." "O jee" zegt de echtgenote. "zou onze verzekering dat wel dekken en wat gaat dat kosten?" "nou," zegt de arts. "Dat hangt er van af van wat voor hersenen beschikbaar zijn. zijn de hersens van een man, dan zijn ze 25.000,- maar die van een vrouw zijn slechts f 10.000,-" De aanwezige mannen zitten besmuikt te lachen, maar eentje durft te vragen "Waarom is dat zo?" "nou, dat is heel simpel. De hesens van vrouwen is veel meer op afgeschreven, want ze zijn gebruikt."

MUAH
MUAHAHAHA
MUAHAHAHAHA

Tong uitsteken

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 23:40

Wanneer is een man een gulden waard????

- als hij achter een winkelwagentje loopt.

hihihihihi..... Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 00:11

*LOL* *LOL* *LOL*

Een hele flauwe....

'waarom was Eva na Adam geschapen?'

'om iets moois te creeeren moet je eerst een kladje maken'

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 00:30

Whaahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!! Die is leuk!!! *LOL* *LOL* *LOL*

Barbara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 14:56

Wat is het verschil tussen Sanex en een man

Sanex irriteerd niet.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 16:36

hahahahahahahahahahahahaha! Die zijn leeuuukkk *LOL* *LOL* *LOL* ! Ik ga es kijken of ik er nog meer kan vinden.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 17:04

Oke, hier komen ff een paar moppen, ze zijn niet allemaal on topic, maar ik vind ze wel goed *LOL*

Er lopen twee cementzakken over straat zegt de ene tegen de andere: "hee, het gaat regenen!" zegt de andere: "geeft niets! daar wordt je hard van"

Twee Duitse mannen zijn in Londen. Ze gaan een kroeg binnen. "Two sherry's please." Barman: "Dry?" Duitsers: "NEIN! Zwei!"

Er zit een Belg een Nederlander en een Duitser in de trein op weg naar Rotterdam, de Belg zegt tegen de Duitser dat zij binnen 2 jaar een compleet kasteel hebben gebouwd met harnassen en suppoost voor de deur. Waarop de Duitser tegen de Belg zegt dat dat nog niets is, want zij hebben een complete fabriek gebouwd met productlijn en afzetgebied in een jaar tijd. Na dit gezegd te hebben, komen ze in Rotterdam aan en zien ze de euromast daarop vragen ze de Nederlander wat dat is. De Nederlander die zegt: "Weet ik veel, stond er vanmorgen nog niet....."

Een goochelaar zit op een cruise schip en doet allerlei trucjes. Maar elke keer zegt een papegaai: "De kaart zit in je broekzak!" of "Dat konijn kwam uit die doos!". Nou, die goochelaar is het na een tijdje wel zat dat die papegaai de hele tijd zegt hoe zijn trucs in elkaar zitten dus hij stopt er maar mee. De volgende dag vergaat het schip, maar de goochelaar en de papagaai weten op een stuk drijvend hout te blijven. Na 3 uur zegt de papegaai: "Ok, ik geef het op, waar heb je het schip gelaten?"

En dit is dan de laatste, want ik weet verder geen leuke moppen meer :

Een stotteraar met zijn vriend lopen over straat. De stotteraar zegt opeens tegen zijn vriend: "Kkk-kijk, ee-ee-nnn Bbbéé- bbeMW !". De BMW is inmiddels al 3 straten verder. Zijn vriend wil niet onbeleefd doen en zegt:" ja, mooi !" Twee straten verder, hetzelfde ritueel. "Kkkkijk, eeeeennn Mmmercedddes..." "Ja", zegt zijn vriend,
ietswat meer geïrriteerd. "Ik zag hem !"
Na een poosje: "Kkkijijkkk....".
"Jaja ! onderbreekt zijn vriend hem." Ik heb hem gezien !!!" Waarop de stotteraar: "waarrromm trap je er d-dan in ?"
Ik hoop dat jullie ze een beetje leuk vonden.... *LOL*

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 17:11

en deze:

[img]../upload/805/humorrrrrrrrrrrrrrrrrrr.jpg[/img]

ik vondt hem eg zo grappig *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 17:18

speciaal voor de mannen:
Doris Day:
Vrouwen gebruiken make-up omdat de ogen van mannen beter ontwikkeld zijn dan hun hersenen.

Jilly Cooper:
Mannen zijn huisdieren die je, als je ze streng doch vriendelijk behandelt, kan trainen om praktisch alles te doen.

lucky luke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 19:08

wat is het verschil tussen een reep chocola en een vrouw ??
een reep chocola kan je eten zonder dat je bang hoeft te worden dat ie zwanger raakt

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:54

Deze kreeg ik laatst in m'n mailbox:

MANNEN VERANDEREN IN VROUWEN DOOR OVERMATIG BIERGEBRUIK

Toronto (Can) - Onderzoekers van "Gezond Canada" hebben gewaarschuwd
dat mannen serieus op hun bier consumptie moeten gaan letten. Dit naar
aanleiding van het resultaat van een recent onderzoek dat de
aanwezigheid van vrouwelijke hormonen in bier heeft aangetoond.
De theorie is dat het drinken van bier mannen verandert in vrouwen.
Om de theorie te testen hebben de onderzoekers 100 mannen 15 glazen
bier laten drinken. Het resultaat was verbluffend. Duidelijk werd dat 100%
van de mannen molliger werden, veel mannen begonnen te praten zonder
duidelijk onderwerp, ze werden over-emotioneel, konden geen auto rijden,
niet rationeel denken, discussieerden over niets en weigerden excuses aan te
bieden toen ze het mis hadden. Verder onderzoek is niet nodig
geacht..........

Het is toch erg hè... Hoe mensen het kunnen verzinnen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Buster op 2001-09-11 16:55 ]</font>

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 15:20

Dan weet ik er ook nog wel een paar.

Hoeveel benen heeft een paard?

2 aan de linkerkant
2 aan de rechterkant
2 aan de voorkant
2 aan de achterkant
4 van onderen

Wim Kok komt Bill Clinton tegen. Zegt Kok tegen Bill: "Do you fok horses?" Bill: "Pardon" Kok: "Ja paarden"

Sam doet eens mee aan een prijsvraag van het WNF, en waarempel hij wint een geheel verzorgde safari naar Kenia.
Enfin, Sam vertrekt naar Kenia.
Als hij op de eerste dag door het bos loopt hoort hij ineens een gekerm van jewelste, hij loopt op het geluid af en ziet daar een olifant liggen.
De olifant kermt het uit, en Sam vraagt hem wat er aan de hand is. "Nou",zegt de olifant,"Ik heb een splinter in m'n poot, zou je 'm er niet effe voor me uit willen halen". "Geen probleem", zegt Sam en hij trekt de splinter bij de Olifant uit z'n poot.
"Oh",zegt de Olifant,"Je hebt me zo'n grote dienst bewezen, ik zal ook wat terugdoen.
Je mag iedere dag als je hier bent bij mij op m'n rug. Dan kun je alles mooi overzien, mooie foto's schieten enzo".
Zo gezegd zo gedaan, Sam maakt de mooiste foto's, maar aan alles komt een eind en zo ook aan de safari van Sam, samen met de olifant gaat hij naar het vliegveld en er volgt een emotioneel afscheid.
Sam stapt in het vliegtuig en ziet door het raampje de olifant staan. De olifant begint luidt te trompetteren, maar het vliegtuig vertrekt. Thuisgekomen verteld Sam zijn schitterende verhalen en laat de foto's zien.

Drie en een half jaar later moet Sam voor de zaak naar Londen. Als hij daar door stad loopt ziet hij een affiche: "staatscircus Moskou bezoekt Londen".
"Nou", denkt Sam,"Dat lijkt me wel wat". En hij koopt een kaartje.
Als de voorstelling een half uurtje bezig is begint de olifanten-act.
Een voor een komen de olifanten binnen, en EEN olifant kijkt Sam direct aan en Sam kijkt terug. De olifant loopt naar Sam toe, Sam komt de olifant tegemoet. De olifant tilt sam met z'n slurf op, legt hem op de grond en stampt hem hartstikke dood.
En nou vermoed men, maar weet men niet zeker dat het een andere olifant is geweest