Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyFilou"]
[quote="snowdon schreef:Euhmmm
*Rent met uitslaande armen omzichheen door kamer, kamer uit en schreeuwt het haast uit van "angst"*
Ja wat zouden jullie dan doen![]()
Zit ik heel serieus te msn-en (ja dat kan ik ook nog!), komt er opeens zo'n ontzettend groot vaag vliegend beest onder de gordijnen vandaanEn als ik iets vies en/of eng vindt zijn het insecten, vooral als ze op je afkomen! Ik vloog op en er kwam een zacht krijsje uit hehe, kwam dat beest nog boven me vliegen ook, ik wil hem wegslaan, voel ik hem op m'n haar Arghhhh, sloeg het dus gauw weg en ren m'n kamer uit, trap naar beneden... Kom ik terug (met deo
ik weet t slaat nergens op...) hoor ik het beest nog wel, maar zie het nergens... ahhh echt eng
En ja ik ben dan wel een mietje, grrr
snowdon"]
[quote="loulou schreef:haha, gaat ze deo halen om hem te vermoorden![]()
wat een aanstellers zijn jullie, bang voor een klein motje![]()
snowdon"]
[quote="loulou schreef:en ik zeg eigenlijk altijd zij op bokt, zijn bijna alleen vrouwen hier. maar ik zal voortaan maar beter opletten
Fasel schreef:Wespen nuttig? Ga jij mij uit mijn anafylactische shock helpen?????
angelke schreef:Muggen, vreselijk! Mijn broer heeft zo'n soort tennisraketje, en op die ijzeren "draden" kan je door op een knopje te duwen stroom erop zetten. Beeetje sadistisch, want dan zie je die zo verbranden
.
Ook wespen, maar die hebben een iets tragere dood...
Maar schrik heb ik er niet echt van.