Femke schreef:Heel milieu vriendelijk...
Las laatst in een onderzoek dat heel veel mensen het toch al doen.
Zo lang je alleen onder de douche staat en alles goed na spoelt, zie ik er (behalve de psychologische drempel) geen kwaad/problemen in...
Snap niet zo goed waarom hier zo moeilijk over gedaan wordt in de zin van 'gatverdamme'
Volgens mij kom je schoner onder de douche vandaan dan vanaf de wc
Paardjes waren daar aan gewend, de mijne nu ook. 

) bukt voorover (waardoor wij zo recht haar doos inkeken
. En ik wil er zeker van zijn dat alles in het putje zit, dus ik spoel de het stuk vloer binnen het gordijn ook na (wij hebben een douche met gordijn, maar zonder bok, dus de vloer loopt door in de badkamer). Ik wil niet dat er net wat buiten het gordijn stroomt en dat ik daar dan met mijn sokken in ga staan.
Ik had (misschien heel dom) noit gedacht dat er mensen zouden plassen onder de douche, laat staan dat het normaal is of aangemoedigd moet worden... Hoe verstandig het ook mag zijn en hoezeer het ook mee mag vallen emt de hygiene, ik blijf het een vies idee vinden en ik zou me daar niet toe kunnen (of willen) zetten. Dan durf ik er niet eens meer te staan op mijn blote voeten. (Ben ineens heel erg blij met mijn eigen, nieuw aangelegde douche, nooit gedeeld met anderen.) Laat mij maar mooi voor het douchen naar het toilet gaan. Ik hoef toch niet zo vaak naar het toilet, dus zoveel water kost het niet.
Wat haalt 1x per dag plassen in de douche nou uit, dat scheelt maar 6 liter. Beter dat ze de mensen aanmoedigen minder in bad te gaan, zich vaker aan de gootsteen te wassen, water niet te laten lopen tijdens het tandenpoetsen, enz.