kheb een hond, een boxer van 6 jaar oud. Cimba (ja ik was ven van de leeuwenkoning 6 jaar terug
)En een ratje, Hicky!
voor foto's zie proffiel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Of heb je dat expres gedaan om t eigenlijk niet echt na te doen
Nu moet je nog een hondje kopen en die moet Nala heten 
en bang voor mijn Parkietje
). Maar ik heb haar 5 weken geleden moeten laten inslapen, ze was al 7 jaar en heel erg mager en gewoon 'op'
En verder nog ehh ff tellen:
)
). De rest van de vogels zijn allemaal de papa's en mama's en die blijven ook.
. Gekke vogel, had kapper moeten worden ipv grasparkiet
) kwaad doet, IEDEREEN likt ze
Een keer was ze zo enthousiast toen er een meisje de post ging bezorgen en ze los in de voortuin (mn moeder was bezig met de bloemen) en toen wou ze het meisje likken, en die was bang en rende weg, en D.J. (zo heet ze) rende erachteraan omdat ze dacht dat ze wou spelen
Maar toen heb ik haar wel weer teruggevonden hoor
en dan gaat ze piepen
<LOL> En die kippen, sja, die doen niks, alleen de haan die zit soms de kukelen met de haan van iemand die 1 straat verderop woont
dus dan hoor je Boesj (zo heet de haan) eerst kukkkelekuuuu, en dan hoor je later heel vaag: KUKKELEKUUUUUUU! en zo gaat dat een half uur +/- door
das irrrrri!
! Echt heel maf. dan gaat mijn moeder komkommer snijden en dan ruikt ze het al, of zehoort het mesje ofzo, maar mijn moeder kan gewoon geen komkommer snijden zonder dat de cavia heeeel hard gaat piepen! Mijn moeder zegt wel eens: "let op:"en gaat dan snijden...je kunt er de donder op zeggen dat de cavia binnen drie tellen gaat piepen, we liggen er echt om in een deuk!!!! Dom ding! Iloon
! Als ik haar aan het poetsen ben gaat ze op haar poetsbak staan! Dus vorige keer poetsbak kapot!
ook vissen nou ja dat was het zó'n beetje
Wij hebben ook niet zoveel huisdieren hoor!
. Ik zou ze voor geen goud meer willen missen.
.
En binnenkort komt er waarschijnlijk een vriendinnetje voor Scar bij. Zij is 8 maanden en is ook een dog.
Billy

als haar haar weer aangegroeid is is ze donkerder.

~*