gohya schreef:Wat ik trouwens wel heb ontdekt! de aardbol draait sneller dan 40 jaar geleden.
Heeft dat een werking?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Poolkanteling op komst?
Eenmaal op dit punt aangekomen zult u mogelijk reeds gedacht hebben aan een poolkanteling waarbij de magnetische Noordpool de Zuidpool wordt en omgekeerd. Volgens interpretators van Egyptische teksten, zoals Patrick Geryl en Gino Ratinx in hun boek De Orion Profetie, staat iets dergelijks binnenkort te gebeuren. Volgens hun theorie zal de Aarde drie dagen tollen als gek en zal zowat alles en iedereen daarbij het loodje leggen. De vreemde activiteit die de zon de laatste jaren vertoont past daarbij goed in het plaatje. We weten immers dat het magnetische veld van de zon ook afneemt omdat er de laatste jaren meer ruimtestof wordt doorgelaten. De 11-jarige cyclus waarin de zon zich momenteel bevindt eindigt toevalligerwijs ook rond 2012. Er valt dermate veel samen in die periode dat niet wild gaan associeren moeilijk is.
LibertyHorse schreef:gohya schreef:Wat ik trouwens wel heb ontdekt! de aardbol draait sneller dan 40 jaar geleden.
Heeft dat een werking?
Daphna schreef:gohya schreef:Wat ik trouwens wel heb ontdekt! de aardbol draait sneller dan 40 jaar geleden.
Niet alleen dat, de polen verplaaten zich jaarlijks met 200 km (2001), in vergelijking met 40 km (1970), en daarvoor nog veel minder.