Het wordt steeds beter!
Nog mensen die om wat voor een reden ook vinden dat ze zelf een rare naam hebben..?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Hang er dan direct een kaartje rond "Hallo, ik wil graag mijn hele kindertijd gepest worden". 
goeroe schreef:Er zijn ook mensen waarvan de achternaam alleen al erg lachwekkend is. Moeten die dan maar gewoon geen kinderen krijgen?

Constant Lam 

Arme kind is voor een ramp behoed... Hulde aan de ambtenaar!
) Anyway, ze hebben erover nagedacht. Sommige mensen lijken er idd wel totaal níet over na te denken en dan krijg je zo'n gekke combi, snap dat toch echt niet hoor
Achternaam kan je weinig aan doen maar idd wél ervoor zorgen dat het geen rare combinatie wordt met de voornaam! Pot is niet de meest ideale achternaam denk ik(maar welke achternaam is dat wel...), maar als je je kind Bloem noemt wordt het gewoon echt zielig. 
xMayo schreef:Neem nou Naaktgeboren, zo heten nog behoorlijk veel mensen, al zou ik een vriend krijgen met die achternaam en we krijgen een kind, zou het kind sowieso geen Ben gaan heten. ''Ben Naaktgeboren'' en zo nog veel meer voorbeelden.
marleen_88 schreef:Als ouders zorg je er toch voor, dat de naam die je kind krijgt zo min mogelijk pesterijen uitlokt?